arlion Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 vel som topicen sier leiter etter armour crafters eller npcer som man kan kjøpe armours av, er level 5 elementalist/necromancer nå. håper noen kan hjelpe da jeg ikke fikk noen vettuge svar inn game.
Spirre Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 det er ingen i noob land. eneste som er mulig er å trade til deg armors hos collectors. det er en i ascalon, en ved inngangen til catacombs, en ved han rangeren som trenger pet skill og siste tror jeg står i den byen lengst vest der du møter little thom (bear pelt quest) med forbehold om feil uansett så finner du en armor trader med en gang du har reist fra noobland. han står i ascalon. neste oppgradering finner du i lions arch. det er ganske langt ditt når du er helt fersk spiller (vanligvis i alle fall) så kjøp den beste du finner i ascalon. vær forberedt på å måtte bruke litt penger, da du kan trenge litt rare materials som er vanskelige å skaffe så tidlig
arlion Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 takker for informasjonen, får kjempe meg vei videre mens jeg fyller kista med gull og stasjh var klar over den i lions arch, brukte den i en beta men som du nevnte det er jo litt unna der jeg er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå