Gå til innhold

GW - Warriors Of Hw [WoH]


Anbefalte innlegg

@ Gamer guru

 

Ekke no faste tider her - kommer til å bli mer sånn nå og da, som du sier.

 

Når vi får flere medlemmer kommer det til å være folk på til omtrent alle døgnets tider du kunne tenke deg å spille, og når du trenger hjelp, er det bare å spørre i Guild Chatten. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men blir det side og greier?

Det er nettside du snakker om`?

 

Hvis vi får noen til å hoste, så kan godt jeg, eller noen som har mer peiling enn meg (dvs. de fleste) få ansvar for å lage en side for guilden, med forum og sånn!

 

Men som sagt, eller kanskje jeg ikke har sagt det enda, vi får se.

Her er en liten plan om ting vi må/bør få gjort:

 

-Banner/kappe

-GuildHall

-Nettside

-Forum

-Over 20 medlemmer på lvl 20

-Valg om Guilden skal være American- eller European-World

-Evt. Valg om GuildLeader, så denne personen skal få mer respekt osv., og for å framheve demokratiet i Guilden

-ca. 10% Officers i forhold til medlemstallet

-Teamspeak/skype e.l. til alle medlemmer som har tenkt til å være aktive i GvG o.l.

-Få en solid kapital i Guild-banken (atm kun storaget mitt), bestående av både upgrades, items, crafting materials og penger slik at hvis noen trenger noe, så kan den personen få det.

 

Denne oversikten vil bli flyttet til første post asap.

Lenke til kommentar

Hvis det blir begrenset med plasser så synes jeg at personer må minst være innom GW en gang per fjortende dag, hvis ikke så blir plassen satt inaktiv og noen andre kan bli med. Så klart kan man si fra på forhånd at man bli borte over en lengre periode, men er lite kult å spille i en guild hvor det er bare du som er der :p

 

Kan prøve å hoste hjemmeside og teamspeak. Teamspeak er null problem nå hvertfall, har en linuxboks durende med slikt snadder. Og hvis lillebror blir med så blir hjemmeside null problem.

Lenke til kommentar

Flott Neshaug! :thumbup:

Ingame nick osv. ?

 

 

Ah! En ting til!

Alle som hjelper til distinktivt mer enn andre, har mulighet til å bli officers!

Eksempler på dette er

- folk som donerer mye :yes:

- Grundig og jeg som lagde guild og kom på det her :w00t:

- folk som f.eks er med å hoste eller lager nettsida/forumet

- folk som rett og slett er gode i GW og spiller mye.

 

Igjen, dette er kun eksempler, og det er ikke gitt at alle som gjør dette blir officers - de har bare størrre mulighet for det. ;)

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar

Jeg er interessert i å være med i en norsk guild, og har en liten gjeng som kommer til å bli med meg hvis noe slikt skjer.. Er i en engelsktalende guild med guild hall nå, så venter helst med å bytte til dere har det i boks, så det ikke blir et stort gap i GvG-spillingen min

 

Har en lvl 20 Wa/Me, og en lvl 12 Me/Ele.

 

Jeg kan nås i GW under nicket Kevlar Bloodaxe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...