Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilsalg - hvor annonserer man?


Anbefalte innlegg

Med fare for å overtrå selge/kjøpe-reglene for posting prøver jeg meg likevel.

 

Skal selge en Renault 5 GTE (festlig liten sak) men er ikke sikker på hvor jeg bør annonsere. Bor i Bergen og har fundert på om BT er tingen. Noen som har noen tips? Er det verdt å vurdere autobørs eller noe sånt - evt. hvor ville du lest om du skulle kjøpe bil?

 

På forhånd takk for hjelp.

 

Mvh,

Sjur

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De gangene jeg har kjøpt bil, har jeg brukt Finn og Autodb. Jeg har også solgt bil på Autodb, og tror de er de to største på nett.

 

Så lenge det er gratis, er det vel bare å hive ut en annonse?

 

Ellers er det mange som selger billigbiler på QXL, men det koster noen kroner.

Lenke til kommentar

Etter avsluttet bilsøk som har vart i flere måneder har jeg vært daglig på finn.no, faktisk flere ganger dagen. Sidene har en veldig god søkefunksjon, og er ikke minst oversiktelig! Autodb synes jeg er litt kaotisk men jeg sjekker der av og til. Her er det jo gratis så det er jo bare å legge ut uansett! Det finnes jo flere steder å lete, men tror nok at det er disse som er størst.

Lenke til kommentar

Da jeg så etter bil for rundt 3 måneder siden var jeg for det meste på finn.no. Sjekket denne flere ganger til dagen som regel. Var også innom autodb.no, men sjekket ikke denne så ofte. Var også innom endel på bilguiden.no siden jeg fant en bil jeg var ganske interesert i der. Sjekket også avisen hver dag. Endte til slutt med å kjøpe fra en som pappa kjenner som han hadde hørt skulle selge bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...