Gå til innhold

Hva er det du bruker din pc mest til?


Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer litt på hva dere forskjellige folk bruker pc-ene deres til f.eks spilling, musikk, design... Hva det enn nå er fortell! :D

 

For å gi dere et eksempel på hva jeg bruker min pc til så må jeg vel nevne spilling.. Driver ganske mye med det samt musikk og film...

Endret av sengblom89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hakke gjort lekser på.. 1.5 år! :roll:

Du er ikke den eneste, blir alltid slik at no skal eg gjøre de, men klarer aldri å ta meg sammen. :( har ikke gjort dem siden begynnelsen av 9. klasse.

Men karakterene er ikke så ille da, har en god del firere. :yes:

 

Ellers så er pc'en brukt til:

 

*Musikk

*Nettet

*Msn

*Spilling

 

å litt forskjellig som varierer. :cool:

Lenke til kommentar
Bruker aldri PCen min til skolearbeid jeg, for det gjør jeg aldri! :p Hakke gjort lekser på.. 1.5 år! :roll:

You go girl!

Ontopic: 1: Bruker pc'en til å lese om ting jeg luter på, og har til å lære meg nye datarelaterte ting som f.eks litt programering. Forumet seff ;)

2: Counter-Strike:Source :love: .

3: Mirc og msn.

4: Skolearbeid på bærbar.

Lenke til kommentar
Lite til spilling.. Mye til musikk.. Mye til jobbing, mye til MSN! :)

Bruker PCen som media- og kontaktsenter vil jeg nok si..

ikke glem å nmevte at du bruker den som fotskammel da :p

 

 

mene for min del står spilling høyest på lista, etter det er det kamp mellom å se på serier/filmer, chate og surfe

 

jeg har en filserver ved siden av stolen som funker som et lite bord, kjekt å ha når man skal spise mat osv. hold på å drepe den for et par uker sia, klarte å søle et par dl saft på den, mene jeg slo så hard til glassert at mesteparten bare rikosjerte av toppen og ned på gulvet. fikk to dråper på dvd spillere, en på floppyen og en på en kabel som ikke er i bruk. ja og så utsida da sef :p

 

fin måte å få vaska litt på :whistle:

Lenke til kommentar

Dette handler bare veldig løst om hardware, og når folk i tillegg kommer med påstander om at de driver med ting de kan komme i fengsel for (pedofili) så stenger jeg tråden (de aktuelle postene er slettet, selv om politiet kanskje ville vært interessert i de... men regner med at det var en spøk).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...