AKIRAx77 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Vel, jeg kan jo starte med mitt problem. Jeg anntar jeg er på slutten (desverre) Og jeg skal drepe han professoren med et skjold rundt seg. Jeg får slått han ned en 4 - 5 ganger, men han lader seg opp hver gang. Så usikker på hvordan jeg slår han. Skal jeg bare holde på til han gir seg, eller skal jeg ødelegge noe hardware i rommet som gir han det skjoldet? Noen som vet? AKIRA
StarGazer Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Almost kill him and as he recharges shoot the power sources that lose their shields as he recharges. The shields will come back on once he is recharged so you have to almost kill him multiple times and take out 1, 2, or 3 shields as he is recharging. And then when they are gone he can't recharge. fra google...
AKIRAx77 Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Skrevet 21. mai 2005 Ja...fant ut av det etterhvert. Jeg prøvde å søke etter en walkthrough, men fant ikke noe igår. Et tips: Sitt på huk..da klarer han ikke å skyte deg. AKIRA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå