Gå til innhold

Hvordan "stjele" flash animasjoner fra en nettside


Anbefalte innlegg

Hei!

Topicen sier vell det meste. Altså jeg er på jakt etter et program som lagrer flash animasjoner som finnes på en nettside, slik at jeg har den på pc'en. For så å konvertere .swf filen til f.eks. .avi eller .mpeg (eller lignende), slik at animasjonen/filmklippet kan sees i en helt vanlig videoavspiller.

Noen som vet hvordan jeg skal gjøre det?

 

På forhånd takk for svar! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du nevnte ikke gratis i hverken topic eller post..

 

Include SWF Catcher, an assistant tool to catch Flash movies that you are viewing on a webpage in Internet Explorer.

 

15 dagers trial..

Nei, det trenger ikke å være gratis.

Noen som vet hvor Cachen til Firefox ligger (midlertidige internettfiler)?

Lenke til kommentar

for firefox bruk adblock og iget pluggins

 

bruk adblock til å få url til flash

og iget for å laste den ned, funker på alle filmer/lyder osv... som er på nettsider :D

 

jeg har enda ikke møtt på noe jeg ikke fikk sperret eller lastet. streams er straks værre da.

Lenke til kommentar
for firefox bruk adblock og iget pluggins

 

bruk adblock til å få url til flash

og iget for å laste den ned, funker på alle filmer/lyder osv... som er på nettsider :D

 

jeg har enda ikke møtt på noe jeg ikke fikk sperret eller lastet. streams er straks værre da.

Hvor finner jeg iget?

Når jeg googler finner jeg bare et program til Mac OS, men jeg har Windows XP :dontgetit:

Finnes det andre program som gjør det samme?

 

Kunne vært fint om du forklarer litt mer.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest denne tråden, og prøvd ulike programmer, kom jeg frem til at Flash to Video Encoder PRO 2.7 er et program som fungerer helt utmerket.

Dette programmet har mange muligheter, er lett å bruke, og produserer filer av god kvalitet både på lyd, og bilde.

 

Programmet er desverre ikke gratis, men den eneste ulempen med å kjøre trial versjonen er en liten logo i nedre høyre hjørne.

I mine øyne er dette programmet jeg har lett lenge etter, og det infrir på alle områder!

 

Direkte Link til nedlasting (Høyreklikk, lagre som)

 

Dette programmet fortjener: terning.gif

Lenke til kommentar
Etter å ha lest denne tråden, og prøvd ulike programmer, kom jeg frem til at Flash to Video Encoder PRO 2.7 er et program som fungerer helt utmerket.

Dette programmet har mange muligheter, er lett å bruke, og produserer filer av god kvalitet både på lyd, og bilde.

 

Programmet er desverre ikke gratis, men den eneste ulempen med å kjøre trial versjonen er en liten logo i nedre høyre hjørne.

I mine øyne er dette programmet jeg har lett lenge etter, og det infrir på alle områder!

 

Direkte Link til nedlasting (Høyreklikk, lagre som)

 

Dette programmet fortjener: terning.gif

Takk for tipset fargoth!

Hvis det virkelig er så bra som du sier kommer jeg til å bruke det fast :thumbup:

Jeg lastet det ned for ikke så lenge siden, men har enda ikke prøvd det i praksis.

Lenke til kommentar

du trenger ikke det prugrammet der.. hvis du har firefox er det bare å trykke

høyreklikk og "vis informasjon om siden" så velger du "media" og så finner du flash filen du trenger i den lisata så trykker du bare "lagre som ..."

Endret av kiios
Lenke til kommentar
du trenger ikke det prugrammet der.. hvis du har firefox er det bare å trykke

høyreklikk og "vis informasjon om siden" så velger du "media" og så finner du flash filen du trenger i den lisata så trykker du bare "lagre som ..."

Da tenker du sikkert på at jeg ikke trenger iget!?

Den måten som du nevner har jeg faktisk aldri prøvd før, så takk for det tipset.

Lenke til kommentar
du trenger ikke det prugrammet der.. hvis du har firefox er det bare å trykke

høyreklikk og "vis informasjon om siden" så velger du "media" og så finner du flash filen du trenger i den lisata så trykker du bare "lagre som ..."

Dette funker ikke. Flash filene ligger ikke der, bare bildene som man finner på siden.

Dwagons's måte funker bra: adblock til å finne linken og lget til å laste det ned :thumbup:

kiios: Har du prøvd din metode, eller er det bare noe du sier?

 

Nå bruker jeg Flash To Vide Encoder PRO og jeg må si at den er veldig bra! Gir veldig bra bilder, så jeg tror jeg kommer til å bruke den fast fra nå av.

 

Har desverre litt problemer med lyden på den "rippa" flash filen. Lyden blir så svak, uten noe bass. Høres ut som lyden fra et headset når du ikke har det på hodet.

Må være en innstilling i "Audio Settings".

Hvilken "Audio Compressor" bør jeg ta og hvilken verdi i "Format"?

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...