Gå til innhold

smallville sesong 5?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva heter sangen på begynnelsen av episode 20 eller 21 husker ikke helt hvem episode av de det var men er i hvertfall i sesong 1 når Lionel Luther stenger en fabrikk så mange mister jobben sin?

5293690[/snapback]

 

Her finner du sikker ut hva sangen het, på den siden står det hvilken sang som blir spilt i vær episode :thumbup:

Lenke til kommentar
KrissO, en del av oss her inne laser nok ned episodene fra nettet så fort de går på TV i USA. Og der er sesong 5 i full gang allerede ;)

5323450[/snapback]

 

Jeg er nok en av dem, har sett samtlige episoder. Lexmas var konge :D

Nei er nok bare nysjerrig, liker å holde meg oppdatert =)

 

Thanks Christer1, ser ut som TV Norge ikke blir liggende så langt bak alikevel =)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mulig teori:

 

Vel, noen skal vel bli tatt livet av denne sesongen. Mulig så er det Lana som ryker, så vi ikke får dette spørsmåltegnet vandrende rundt

 

 

Når du mener grøt, altså, hva mener du serien går rundt egentlig?

Selv kunne jeg tenkt meg at de drar serien så langt ut at vi får litt følelser mellom Lois og Clark.

Lenke til kommentar
Mulig teori:

 

Vel, noen skal vel bli tatt livet av denne sesongen. Mulig så er det Lana som ryker, så vi ikke får dette spørsmåltegnet vandrende rundt

 

 

Når du mener grøt, altså, hva mener du serien går rundt egentlig?

Selv kunne jeg tenkt meg at de drar serien så langt ut at vi får litt følelser mellom Lois og Clark.

5444159[/snapback]

 

 

en vil dø,men det er tvilsomt at det er Lana da det vil stride med all Supermann materiale og historie som er laget. Mer naturlig er det å anta at Lionel og/eller Jonathan vil dø.

 

 

Angående om Clark forteller hemmeligheten:

 

 

han gjør det i episode 100. Han tar henne med til "Fortress of solitude"

 

Lenke til kommentar

Interessant Dotten.

Den nederste spoileren var jeg ikke klar over, men får vel heise flagget den dagen den episoden kommer:)

 

Når det har blitt sagt at noen nær han kommer til å dø, da tenkte vel jeg mer på en som han bryr seg om.

 

Lionel er jo ikke akkurat hans bestevenn, men det er vel mulig.

 

Noen som vet begge foreldrene til Clark er i livet i selve superman serien?

Lenke til kommentar
Interessant Dotten.

Den nederste spoileren var jeg ikke klar over, men får vel heise flagget den dagen den episoden kommer:)

 

Når det har blitt sagt at noen nær han kommer til å dø, da tenkte vel jeg mer på en som han bryr seg om.

 

Lionel er jo ikke akkurat hans bestevenn, men det er vel mulig.

 

Noen som vet begge foreldrene til Clark er i livet i selve superman serien?

5444793[/snapback]

 

De lever i serien, men faren er død i filmen. Jeg vil anbefale www.kryptonsite.com som er den ultimate Smallville siden. Der er det bøtter og spann med spoilers :)

 

 

Produsentene har hintet frempå at det ikke kun blir ett dødsfall

 

Lenke til kommentar
Interessant Dotten.

Den nederste spoileren var jeg ikke klar over, men får vel heise flagget den dagen den episoden kommer:)

 

Når det har blitt sagt at noen nær han kommer til å dø, da tenkte vel jeg mer på en som han bryr seg om.

 

Lionel er jo ikke akkurat hans bestevenn, men det er vel mulig.

 

Noen som vet begge foreldrene til Clark er i livet i selve superman serien?

5444793[/snapback]

 

Episode 100 går 26 januar i USA. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...