Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Skal ha meg ny telefon, og lurer på hvilken mobil jeg skal gå for. Mobilene ligger på samme pris.

 

Jeg er opptatt av design, men også skjermkvalitet. S700i knuser jo de fleste mobiler på skjerm, men den er litt stor. K750 har jo støtte for 2gb minnekort, 2megapiksler og egen grafikkmotor.

 

Men hvilken mobil er egentlig best?

 

Håper på svar.

 

*NiGhThAwK1988*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
K750i er soleklart foran.

 

S700i er allerede utdatert. mest grunnet størrelsen

S700i er ikke utdatert. Størrelsen er slik pga skjermen. Har ennå ikke funnet noen mobil med bedre skjerm. Hadde den hatt edge, slik som S710a har, ville den vært et aktuelt kjøp fremdeles.

 

Med mine mannehender syntes jeg størrelse og taster er perfekt. En annen ting som jeg har merket er at jeg på byturer noen ganger velger å la mobilen bli hjemme, spesielt nå som man bruker mindre klær, pga størrelsen.........og det er utrolig behagelig å ikke ha med seg mobilen på byn.

 

Skulle jeg valgt idag hadde jeg som fanatiker valgt K750i. Men jeg vil alltid savne skjermen.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar

Personlig ville jeg ha valgt K750i, helt klart grunnet størrelse og tekniske funksjoner som er nevnt her. Skjermen nøyer jeg meg med.

 

S700i er murstein, men skjermen er knall. Støtter kun 128 mb minnekort for tiden, noe som er litt lite for de kravstore. Ellers er S700i en knall telefon å ha med seg på by'n. Rene slagvåpenet til å denge folk med:D

KANONFORSVAR!...hehe... liten spøk;)

Lenke til kommentar

Tenkte å kjøpe meg k750i, men er veldig i tvil om jeg bør kjøpe den nå med det første, eller vente noen uker bare for å se de første bruker-reaksjonene :hmm: . Fikk veldig lyst til å kjøpe den etter å lest testen av mobile-review.com. :w00t:

 

Takker for "hjelpende hender" :)

Lenke til kommentar
Tenkte å kjøpe meg k750i, men er veldig i tvil om jeg bør kjøpe den nå med det første, eller vente noen uker bare for å se de første bruker-reaksjonene :hmm: . Fikk veldig lyst til å kjøpe den etter å lest testen av mobile-review.com. :w00t:

 

Takker for "hjelpende hender" :)

Da prøver du den i en butikk først da vettu.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...