Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alle må boikotte side 1000!

Det skal jeg :love:

Skal du få en moderator til å poste masse poster så vi kommer oss til 1001 da eller? Om alle er med på bojkotten altså.

Skrevet

Sommeren gjør meg yr. :p Klarer ikke sitte i ro og må kose max. Blir lite tid til forumet da. :(

Æsj, lurer på om jeg skal legge meg og være uthvilt til jobben eller gå på jobben med røde øyne og pulesveis som jeg så altfor ofte ender opp med å gjøre.

I morgen blir det fylla. Sist helg måtte jeg passe på typen siden det tross alt var tyveårsdagen hans. Nå er det min tur til å shake litt. :D

Forøvrig var Tusenfryd en hit. Brain Coolers må nok være den nammeste drikken ever. Synd faren min ikke klarer å være en far.. Jaja, ti år til neste gang vi må gjøre noe sammen. ;)

*puste ut*

Noen som vil sende meg hele playlisten sin over PM? Har ca null musikk her nå.

Skrevet
Alle må  boikotte side 1000!

Det skal jeg :love:

Skal du få en moderator til å poste masse poster så vi kommer oss til 1001 da eller? Om alle er med på bojkotten altså.

Oky, jeg er med, men hvor mange påster er det normalt å ha på en side?

Har satt den på 100 inlegg/side

Skrevet
han virka litt utakknemlig ja.

JoachimR: kan du ta noen bilder av huset ditt? det høres staslig ut. :D

ja vi trenger masse bilder så det blir letter og mappe ut huset til vi skal rane det :evil:

Skrevet
Kanskje jeg bør søke jobb som selger der, og si at jeg er motyviert for å skape bedre kundetrivsel?

God idé, du har sikkert godt av litt "ærlig" arbeid som folk flest.

Men ikke regn med 1500,- i timen da :p

skulle likt og sett det , og at han skulle levd på kun di pengene han tjente på den jobben ;)

Skrevet
Hvorfor i hampen er busser så jævla varme? Satt 40 minutter på en buss med innetemp. på 34 grader :(

billetten er så billige at bussene må være billigst mulig , dvs ikke aircondisjon eller annen luksus , tenk heller på den stakkars sjåføren som sitter framme i sol steiken hele dagen

i fjorsommmer hadde jeg faktisk over 40 grader i bussen på jobb , og så kom det en passasjer og spurte om jeg ikke slå på friskluftsanlegget for det var så varmt , akkurat som jeg skulle ha no glede av og sitte og jobbe i 40+ grader

Skrevet
Hvorfor i hampen er busser så jævla varme? Satt 40 minutter på en buss med innetemp. på 34 grader :(

Mange bussjafører gidder ikke å slå på AC :thumbdown:

Varmt her, 31*C i rommet :confused:

det finnes ikke på vanlige rutebusser PUNGTUM

Skrevet
Kunne vel tatt bilde av huset utenifra vel ? :dontgetit:

Skal jeg oprette en tråd "bilder av huset ditt" ?

må da ikke spørre meg om slikt :dontgetit:

Gennerelt alle, bare lurte på noe interesse for det?

Skrevet
Jeg har fått hund nå!! Den er så utrooolig fin... :love: Bilder kommer senere.

gleder meg :yes:

steike kor fort man kjenner at man drikker øl i dag , tro om at det har noe med at den er på 10% :D

Skrevet
Kunne vel tatt bilde av huset utenifra vel ? :dontgetit:

Skal jeg oprette en tråd "bilder av huset ditt" ?

må da ikke spørre meg om slikt :dontgetit:

Gennerelt alle, bare lurte på noe interesse for det?

Kunne vel gjort det :hmm: men kan ikke love at det vil så ann. jeg kan isåfall ta bilde av huset mitt, er ingen big deal.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...