Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
@kd, har de jeg og, dritkule.. =) tre stk spleisa på en 6pack, så det ble ikke dyrt på hver heller.

btw W T F!?!?!

vi var da aldri så slemme når vi gikk på barneskolen..

:dontgetit:

Endelig kan jeg si det: Ungdommen nå til dags altså! Kan ikke huske å ha gjort så mye ugagn jeg, var jo ikke noe poeng i det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hømm i dag fikk jeg noe jeg tro jeg må tolke som triste nyheter ,

statens innkrevingssentral her gitt meg pålegg om utleggstrekk i trygd , dvs di trekker 700 kr i måneden i trygda mi på 2500 , og jeg ikke helt hvorfår , jeg har ikke noe utestående regning eller bøter som jeg vet om , må neste ringe di i morgen og finne ut hva di tuller med

Skrevet
hømm det bare plutselig dukker opp hw.no fork i adresseboka og msm lista mi

Tja :)

Din adresse er jo lett å få hansk på! ;)

Skrevet
Jeg kjøpe iPod-sokker i stad. 19£ for 6 stk, de er geniale! Nå slipper jeg riper. De var litt dyre, men søte var de.

De nitten punda hadde du spart deg hvis du hadde kjøpt en ordentlig spiller fra starten av. :p

Skrevet

Side du mistet pil ned knappen kan du ikke dra på trening?

Uansett, en ting jeg har lurt på lenge, nård et heter førstkommende fredag, blir det da:

andrekommende fredag

tredjekommende fredag

fjerdekommende fredag?

Har lurt en stund på der!

Skrevet

Tror ikke Goophy trenger pil-knappen for å trene, men det kan jo hende han blir forsinket av å lete etter den.

Eirikeb: Nei, det heter nok ikke det.

Skrevet
hømm det bare plutselig dukker opp hw.no fork i adresseboka og msm lista mi

Tja :)

Din adresse er jo lett å få hansk på! ;)

jo men jeg må jo svare ja på at kontakter skal kunne legge seg til , og dette er kontakter som bare dukker opp , det hender og at det dukker opp ukjente kontakter av og til

Skrevet
Tror ikke Goophy trenger pil-knappen for å trene, men det kan jo hende han blir forsinket av å lete etter den.

Eirikeb: Nei, det heter nok ikke det.

Men hva svarte heter det da?!

Skrevet (endret)

Hm, når jeg ser billige brett med brus/vann, har jeg vanskelig å kontrollere meg, så det ble 16 brett med Olden/Is-te fra Rimi (7 av bretta er mine) (ja, jeg syns Olden er godt).. :)

olden1.jpg

olden2.jpg

Endret av Marvil
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...