Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

bra, jeg har prestert å miste strøm adapteren til logitech høyttaler anlegget mitt. lol. :wallbash: noen som har peil på om det er mulig å få kjøpt en løst? sorry hvis dette er fy-fy.

Endret av 2mass
Videoannonse
Annonse
Skrevet
bra, jeg har prestert å miste strøm adapteren til logitech høyttaler anlegge mitt. lol. :wallbash: noen som har peil på om det er mulig å få kjøpt en løst? sorry hvis dette er fy-fy.

Godt du dobbeltposter for å understreke poenget. Men det skal være mulig å få kjøpt sånne adaptere. Den jeg har er rimelig universal iallefall. Elkjøp er redningen!

Skrevet
Elling=Bra :)

Woo'et du for hele salen da hun sa Hønefoss? :D

Gjorde ikke det gitt, tenkte ikke på det en gang.

Men det var sinnsykt morsomt når han satt i den sofaen og så ut som en unge. :!:

I better hit the køya. Skal opp tidlig i morgen på kurs. Nerder går på skole i ferien :innocent:

Skrevet
Elling=Bra :)

Woo'et du for hele salen da hun sa Hønefoss? :D

Gjorde ikke det gitt, tenkte ikke på det en gang.

:mad:

Du burde aldri komme i nærheten av meg igjen!

Skrevet
bra, jeg har prestert å miste strøm adapteren til logitech høyttaler anlegge mitt. lol.  :wallbash: noen som har peil på om det er mulig å få kjøpt en løst? sorry hvis dette er fy-fy.

Godt du dobbeltposter for å understreke poenget. Men det skal være mulig å få kjøpt sånne adaptere. Den jeg har er rimelig universal iallefall. Elkjøp er redningen!

ja ikkesant. mente ikke å dobbeltposte da men :blush: får sjekke elkjip. den skal ihvertfall ha 133mA.

Skrevet (endret)

Jeg skal legge meg om 17 minutter.

Edit: Og så må jeg bestemme meg om jeg skal se 'Man With The Screaming Brain' eller 'Prison Break S01E07' til frokost imorgen.

Endret av Goophy
Skrevet
bra, jeg har prestert å miste strøm adapteren til logitech høyttaler anlegge mitt. lol.  :wallbash: noen som har peil på om det er mulig å få kjøpt en løst? sorry hvis dette er fy-fy.

ja ikkesant. mente ikke å dobbeltposte da men :blush: får sjekke elkjip. den skal ihvertfall ha 133mA.

lag en engen thread...

Skrevet
blah....tida går så sakte...lalalala

blah....tida går så FORT!...lalalala

er jo faen meg bare sove også på jobb igjen, føler at jeg nettopp har kommet hjem.

Skrevet

Syndromer: Skjelver, besvimer daglig, hoster litt blod

Er jævla bekymret for en nær. Personen nekter å oppsøke lege. Jeg er den eneste personen vil snakke med ang. problemet. Jeg prøver å støtte personen så mye jeg kan men det hjelper lite mot poblemene, bortsett fra at personen føler seg bedre psykisk. Noen hint om hva jeg kan gjøre?

Skrevet

Er jævla bekymret for en nær. Personen nekter å oppsøke lege. Jeg er den eneste personen vil snakke med ang. problemet. Jeg prøver å støtte personen så mye jeg kan men det hjelper lite mot poblemene, bortsett fra at personen føler seg bedre psykisk. Noen hint om hva jeg kan gjøre?

Ring en lege og spør hva du kan gjøre.

Om så er legevakta..

Skrevet

Ring en lege og spør hva du kan gjøre.

Om så er legevakta..

Ser nå at dette er mye bedre enn mitt forslag. Gjør det B|Real foreslår, jo fortere jo bedre!

Skrevet
blah....tida går så sakte...lalalala

blah....tida går så FORT!...lalalala

er jo faen meg bare sove også på jobb igjen, føler at jeg nettopp har kommet hjem.

Hvilken jobb har du?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...