Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*Lure på når SO5 kommer*

Hvorfor lure? So-ene har blitt større og større for hver gang, og den forrige var på 5000 sider (eller?)

Da burde vel denne vare mye lengre...

Skrevet
Natta folkens!

Natta:

fredrik, FtZ-, Ø.B, KennethDammyr osv... :love:

God natt Torgeir! det du heter? :D

brb

Haha, ja! ;)

Aaarh..kom på nå!

Skal møte Anette i morgen! :love:

*gledeseg*

Skrevet
Er det mulig???

Kan dere ta MSN-chaten deres et annet sted? PLEASE?

Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting, og desto mer du følger med så vil du skjønne hva Siste Ordet egentlig er.

*Pang* (i foten)

Skrevet
Er det mulig???

Kan dere ta MSN-chaten deres et annet sted? PLEASE?

Si et fuckings tema hver dag da og ban til helvete de som ikke holder seg til emnet. Lykke til. ting går sin gang. Silk er det bare. Og ja, jeg er enig med deg nå.

Skrevet

En svenske var på nattklubb i New York og danset med en smellvakker negresse.

– I love you!, visket han inn i øret hennes...

– I love you too, svarte hun.

Svensken tenkte seg lenge om...

– I love you three...

Skrevet

Det står en bil nedenfor her og uler (alarm). Var nede og prøvde å slå litt på panseret men det hjalp ikke. Fredrik sier det ikke hjelper å ta en spade å slå litt under selve bilen? Er dere enig? Eller skal jeg ta en spade og dunke hardt til under selve bilen?

Skrevet
Det står en bil nedenfor her og uler (alarm). Var nede og prøvde å slå litt på panseret men det hjalp ikke. Fredrik sier det ikke hjelper å ta en spade å slå litt under selve bilen? Er dere enig? Eller skal jeg ta en spade og dunke hardt til under selve bilen?

Klin til alt du orker oppå bilen du.

Da vil den nok slutte å ule.

Skrevet

Begynner den ikke og ule mer til mer en slår på den, da?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...