Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Første skoledag overstått. Starter klokka 8 på tirsdager, onsdager og torsdager... Død over rektor.

Endret av @kd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der har jeg vært hos han fyren og vist hvor lett det var å komme seg inn på nettverket dems.. herlig :p

Er jo helt greit å starte tidlig på tirs ons og tors så lenge man begynner seint på mandag og slutter tidlig på fredag vel?

Skrevet
Me wants pussy!

Men det er ikke lov å ha husdyr her :(

kjipt :p

Kjøpte forresten skiva deres her om dagen..

Prima saker :thumbup:

Danke schön, østersjø'n og mjøsa.

Skrevet

Men du, Espen. Jeg stjeler meg friheten til å kalle det det. Hvorfor så stor forandring på Glory Of The Empire i forhold til den som lå på siden deres før?

pre-prod - post prod og greier regner jeg med, men mye forandring..

Noen kommentar?

Skrevet
Men du, Espen. Jeg stjeler meg friheten til å kalle det det. Hvorfor så stor forandring på Glory Of The Empire i forhold til den som lå på siden deres før?

pre-prod - post prod og greier regner jeg med, men mye forandring..

Noen kommentar?

Farvel, anonymitet :p

Tja, det ble bare sånn. Mike hadde en del nye ideer til vokal, og vi prøvde oss fram med litt andre arrangementer. Syns det låt kulere enn den gamle demoen, så da ble det bare sånn.

Skrevet

Det er greit nok, men når jeg nå har hørt den gamle demoen seksmilionerfirehundreognittitolv ganger på jobb(faktisk akkurat nå til og med.), kjøper skiva, stor forandring på sangen. Da blir det litt rart å venne seg til :p.

Det har blitt MYE penere lyd på gitaren og deg på starten da.. Vanskelig å ikke drømme seg vekk når man sitter og holder i et ratt :p

Skrevet
Du har fått deg for noe spennende nå da, Share the pain?

Får det vel snart. Eller, jeg vet hva det er. Måtte bare sende den defekte delen tilbake til produsenten.

Odd Mogerhagen fra creative support er en hyggelig fyr! :wee:

Skrevet
*pling*

Må nok få tak i den skiva der ja. :)

Hvordan var feiringa i helgen? Kommet deg hjem igjen til WoW nå a?

Faaaaeeeen ta htmldingseting som ikke vil det jeg vil..

Skrevet

Da var denna skoledage ferdi. starter 08.05 hver eneste dag. og som noen andre skreiv. død over rektor. kjenner ikke så mange på skolen, og vil ikke dit ><. starter med gym i første time hver eneste mandag. uff.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...