Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Takk, da vet jeg hvor jeg skal hente den og. De sjekker ikke navn... Hvis de da ikke kjenner deg på postkontoret og synes det er mistenklig at jeg vil ha den utlevert. ;)

Ja, ta jetpacken din og ta deg en tur til sortland så henter du ut pakken...smartass

Skrevet

Lagde nettop hverdens styggeste speilegg, har bilde. Men min k750i har ikke lyst å koble seg til dataen idag gitt.

Og noen som starter/går på Ingeniør avdelingen på HiO?

Da må dere ta en liten tur innom StudConsult standen i lunchen. Kansje dere får en jobb :)

Skrevet
Takk, da vet jeg hvor jeg skal hente den og. De sjekker ikke navn... Hvis de da ikke kjenner deg på postkontoret og synes det er mistenklig at jeg vil ha den utlevert. ;)

Ja, ta jetpacken din og ta deg en tur til sortland så henter du ut pakken...smartass

Herregud, JEG gjør jo ikke sånt. Men hva vet du om at andre ikke gjør det? Det jeg vil frem til.

Skrevet

Herregud, JEG gjør jo ikke sånt. Men hva vet du om at andre ikke gjør det? Det jeg vil frem til.

Se bak deg.

Skrevet

Sortland har vel 8-9 innbyggere? Jeg tror ikke noen av dem har rose Polo-skjorte heller, så du må nok finne en annen måte å stjele pakkene til b-real.

Skrevet

Da har jeg vært på strile-land og spilt fotball, det endte med at jeg fikk kneet ut av ledd, det gjør SINNSYKT VONDT!!!!!

Jeg så at foten dinglet, og når jeg datt ned så hørte jeg KNEKK... digg!

Så er det skole imorgen også...

Skrevet

Sortland har vel 8-9 innbyggere? Jeg tror ikke noen av dem har rose Polo-skjorte heller, så du må nok finne en annen måte å stjele pakkene til b-real.

9000 takk ;)

Skrevet

VK3? har gått VK2 også VK1 igjen jeg...

Man må ha ID for å hente en slik pakke uten lapp.. det er iallefall vanlig her.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...