Gå til innhold

Dette skal ikke skje.. WinAmp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Musikken jeg spiller av i Winamp begynner å hakke noe sykt når jeg spiller av.. Dette når jeg ikke har noe som helst annet program oppe.. dette skal da ikke skje.. er riktig nok Win98 på maskinen.. men det er en P3 500 med 320 ram, så det skal iallefall ikke hakke pga speks (selvom det er sucks specs) for winamp er jo langt ifra krevenes..

Noen som vet å fikse dette???

Takker for svar.. AssMan

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker WinAmp mye systemresursser når den er i bruk..? Hvilken versjon av WinAmp er det snakk om..?

Bumping er forøvrig noe som ikke er spesielt pent, samt ulovlig iflg retningslinjene.

Skrevet

Nye WinAmp er nok en del tyngre en eldre versjoner, mine tips ville være:

WinAmp 2.91 istedet

Reinnstaller/ finn nyeste lydkortdrivere

Hvorfor ikke kjøre f.eks. Win 2000 på den maskinen? XP burde også funke greit

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Har noe av samme problemene selv. Det skurrer litt når jeg spiller av. Det skurrer også når man skipper sanger og blar igjennom lista. Lista er på ca. 1300 låter. Har nok ikke noe med maskinvaren å gjøre i mitt tilfelle.. Bruker Winamp 5.09 i Win XP på en Intel Pentium 4 Northwood 2.66 Ghz 533 Mhz FSB med 1024 MB PC2700 RAM på et ASUS P4S800 HK med nyeste BIOS (hørte med HK'et)

Bruker også et SB Audigy 2 NX USB 2.0 lydkort.

Det rare er at dette bare skjer i Winamp :dontgetit: Det skjer ikke i Windows Media Player 10 eller Creative Media Source. Har lest at flere sliter med dette på forumet. Tror det er en bug i de nye versonene av Winamp :hrm: Dette var ikke noe problem i de tidligere utgavene av Winamp 5.0..

Bruker nå Windows Media Player 10 og avventer situasjonen :)

Hilsen Zuul

Edit: Dette gjelder bare mp3 filer. AVI, WAV, OGG etc. funker fint. Beklager at jeg gjennopplivet en gammel tråd :blush:

Endret av Zuul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...