henry14 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 lurer på hvordan det er med mount på dette spillet? kan du f.eks ha ett dyr og ett skip samtidig eller kan du bare ha en mount om gangen
zarchon Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ser mange er missfornøyde med CU, noe jeg også var de første gangene etter oppdateringen. Vurderte sterkt å slutte med SWG da, men valgte å gi spillet en sjanse. Det er mye positivt med CU, spillet har blitt mer balansert. Det sosiale i spillet er tilbake (det att du nå drar ut på hunt i grupper, istedet for den usosiale solo-grindinga som var før CU) Spiller nå på Chimera serveren som Ranger, og synes spillet har blitt helt topp.
Demonfudge Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 lurer på hvordan det er med mount på dette spillet? kan du f.eks ha ett dyr og ett skip samtidig eller kan du bare ha en mount om gangen Tror du bare kan ha en mount ute om gangen, vet ikke hvordan det er når man er CH osv. Men du kan, om du ikke er CH, ha 2 pets i datapad. (var hvertfall sånn sist jeg spilte) Om man har CH skills, så kan man ha flere. Når det kommer til kjøretøy, så kan du ha en av hver tror jeg. Vet ikke hvordan det er med skip, da jeg ikke har JTL.
Caerl Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Har tenkt til å spille SWG igjen etter at jeg har funnet ut at det er et mye bedre spill en wow(min mening) Er det noen norske guilds nå? og hvem av serverene burde jeg velge? Er det noe norsk swg side eller irc kanal?
Anbefalte innlegg