SolidSnake-(SNK) Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hei, er det noen andre her som spiller eller har spilt SWG? Jeg har akkurat stengt kontoen min i protest til combat Upgrade,men vil kanskje starte å spille igjen hvis CU blir forandra. Noen som veit hvor mange som har stengt kontoene side og hva som kommer til å skje framover? Morten
Simen1 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Flyttet fra "Spill -> Diskuter spill og tilbehør - PC" til "Spill -> Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Star Wars"
BenSin Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hei, er det noen andre her som spiller eller har spilt SWG? Jeg har akkurat stengt kontoen min i protest til combat Upgrade,men vil kanskje starte å spille igjen hvis CU blir forandra. Noen som veit hvor mange som har stengt kontoene side og hva som kommer til å skje framover? Morten Jeg sa opp begge mine accounts i hvert fall, som har vært active siden november 2003.
ehs5 Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Jeg har spilt en del, men i løpet av 2 trial-perioder. En på 14 dager og en på 10. Greit spill, men vil ikke kjøpe det. Noen som vil forklare hva combat upgrade er?
Demonfudge Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Jeg prøvde det nå nettopp for første gang på ca 4 måneder. De har virkelig ødelagt spillet for min del. Kan jo ikke bruke halvparten av alle våpnene jeg brukte før, og jeg gidder ikke engang å sette meg inn i spillet. Synd egentlig. SWG var en av yndlingsspillene mine. Har aldri opplevd så mye bra/gøy i et spill som jeg gjorde i SWG. Nå blir det WoW for alle penga.
Azure Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Enig med Volcov. Det var skikkelig bra i starten da jeg prøvde det.. men etter ca 4 mpneder begynte jeg å få avsmak
bjarters Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 SWG hadde et stort potensialet men når de stadig forandrer spillet blir det rett og slett for dumt.
Demonfudge Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 En ting er det at de gjør om på så mye hele tiden, men en annen ting er at hele spillet virker som om det er en kopi av andre spill. Virker som om de har sett på andre onlinespill og tenkt "åååå, sånn vil viii også haaaa!" også har de lagt det inn i SWG. Uten å tenke på at det kanskje ikke passer inn Sist jeg spilte hadde våpenet mitt for eksempel 89-154 i DMG, nå har det 400-700. Blir helt umulig og starte igjen da, for det første må jeg sikkert kjøpe alt våpen og armor på nytt igjen, for det andre blir det for teit at de gjør om alt på nytt igjen. Jeg lagde en ny char i går, plutselig hadde jeg alle professions. Hva er det for noe? Jeg skulle ha brawler/medic! Ikke entertainer, scout, marksman osv osv. Nei, de har virkelig ødelagt spillet. Fatter ikke hvordan de klarte det, men det er over for min del. Veldig synd, det var et bra spill synes jeg. Vurderer å prøve EQ2 igjen, men er redd for at de kanskje har gjort for mye kødd der også. Ser ut til at det blir WoW en god stund fremover, selv om jeg er DRITTLEI av det.
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)
erirob Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Jeg har spilt SWG i snart ett år og var også ganske skeptisk til Combat Upgrade. Ga det nye systemet litt tid og det er helt rått! Mye bedre enn det gamle, det er faktisk gøy med PVP igjen Ikke lenger noen uber spillere som har stacket med defence og allslags dot + tapes... Når det gjelder gamle våpen som du ikke lenger kan bruke er det fordi nå trenger du certifications, men for spillere som dere som sikkert har en utviklet toon er det ingen problemer.. du har jo muligheten til /respec - bytte til de proffessions en vil En annen ting er at en ikke lenger trenger å benytte seg av buffs for å gjøre ting altså slippe å stå i kø 10 minutter og betale 15k hver gang før en skal ut på tokt eller pvp litt. Har hørt mye klaging innledningsvis om CU men de som spiller på de serverene jeg er på (farstar/gorath) er veldig fornøyde, det er tross alt blitt mer balanse i spillet og etter min smak mye mer moro!
Demonfudge Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Skjønte ikke helt det /respec greiene, er det sånn at jeg for eksempel kan ta bort alt av scoutskills, og putte de pointsa der over på et annet profession? Er i et drittguild nå, mulig jeg prøver SWG litt mer senere en gang. En annen ting er at jeg ikke kjenner noen ingame lenger.. Så det blir litt ensomt.
allyse Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Installerer det igjen nå for å se hvordan det er. Får se hvordan det står til med økonomien til char osv. Gidder ikke starte helt på nytt igjen heller. Har ikke spilt siden november så det kan bli litt interessant å se hvordan spillet har utviklet seg, om det er bra oppgraderer jeg med den rage of the wookies pakka (koster jo bare 25 us dollars så det er jo kjempebillig ). Ting jeg ser etter for å hjelpe med at jeg vil spille det igjen. - Mer varierte ting. Fra rundt mai, juni 2004 var det eneste jeg så composite suits og folk som skulle i solo groups. Jeg håper inderlig det er litt mer variert nå. - Bedre våpenbalanse - Bedre factionbalanse - Bare gameplay i seg selv. - Flere online spillere (eclipse var totalt øde da jeg prøvde det i november). *se på launchpaden - hurra 4 timer med downloads * Skal uansett finne med en ny guild, spiller på eclipse så det er vel ikke så mange nordmenn der det gjør noe :/
Shicca Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Tydelig de gjør noe med spillet iallefall. Jeg slutta å spille det i februar, og jeg skjønner ikke halvparten av hva folk snakker om her.
allyse Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Nei, logga inn nå. Spillet er så dødt det er sykt. Dro til coronet på corellia hvor det tidlig 2004 var masser på masser av mennsker trada osv. Det var jo så mye det var et lagproblem for mange. Nå var det totalt 3 personer der. Hvem gidder å spille spillet når det er slik?.
Demonfudge Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Nei, logga inn nå. Spillet er så dødt det er sykt. Dro til coronet på corellia hvor det tidlig 2004 var masser på masser av mennsker trada osv. Det var jo så mye det var et lagproblem for mange. Nå var det totalt 3 personer der. Hvem gidder å spille spillet når det er slik?. Ikke så mange tror jeg. Kom deg i en guild. Du spilte på Eclipse, ikke sant? Spiller der jeg også. Er enig i at det er litt dødt ganske mange steder ja.
Flexi Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 jeg prøvde også SWG igjen etter en 5 måneders pause... de har helt klart ødelagt et kjempefint spill ja jeg fikk faen meg sjokk når jeg kom til coronet da
Sliff Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 (endret) SWG er morsomt igjen Endret 3. juli 2005 av Sliff
Jan Åge Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hva som er så gale med Combat Updaten? På papiret så ser jo det mye bedre ut enn før. Jeg ga meg også i november. Lei av grind og kjedelig/ubalansert combat. Hadde forresten også min main på Eclipse
Anbefalte innlegg