Gå til innhold

Dine beste spillkjøp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jade Empire, Baldurs Gate 1 og 2, Ocarina of time, A link to the past, Planescape Torment, MGS 1,2 og 3, HL 1 og 2, Total War (alle), Silent Hill (alle), Resident evil 1,2,3 og 4 (og Codename Veronica).

Skrevet (endret)

Tomb Raider 1 og Tomb Raider: The Legend til Pc.

Pandemonium 1, Tomb Raider 2 og Croc 1 til PS1 :)

Å mitt nyeste kjøp: Guild Wars <3

Endret av ZayCon
Skrevet

World of Outlaws Sprintcars, intens racing, atmosfære, lyd, progresjonssystem.

Le Mans 24hrs, visuell atmosfære, endurance racing.

Tokyo Extreme Racer, visuell atmosfære, på-kanten-av-stolen-intenst.

Grand Prix Legends, LYD, FYSIKK.

Richard Burns Rally, FYSIKK, hjertet-i-halsen-i-200km/t-gjennom-skogen.

Ha en fin dag. :)

Skrevet

Uten tvil Socom-serien på PS2. Spillet har slitt med diverse problemer, men det har ikke hindret meg i å bli forelsket i denne serien:p Pluss Heroes of Might and Magic 3..brukt maaaange timer på dette spillet, Socom-serien også forsåvidt(brukt minst 1500timer online).

Skrevet
QFT. Fikk det for 140 kr, og hadde valgt det over alle de andre spillene mine.  :D

6862008[/snapback]

Kjøpte de hver for seg da ^^

Originalbokser FTW! Men BG 2 boksen er herpa nå...

Skrevet
QFT. Fikk det for 140 kr, og hadde valgt det over alle de andre spillene mine.  :D

6862008[/snapback]

Kjøpte de hver for seg da ^^

Originalbokser FTW! Men BG 2 boksen er herpa nå...

6877411[/snapback]

Jeg kan vel ikke påstå at min utgave var den mest eksklusive, ettersom den hadde alle spillene i samme eske, baksiden påsto at tilleggspakka til BG1 heter "Sword of the Coast", DVDene var i svart-hvitt, ett av festene var ødelagt da pakka kom og det ikke var noen manual, bare hurtigstart (som attpåtil var på tyrkisk).

Men jeg bare spiller spillene, jeg. :p

Er det forresten noen som vet hvordan jeg kan få spilt nummer 1? Den sier at jeg må ha et engelskspråklig OS, så det hadde vært utrolig praktisk om noen visste hvordan man kunne få den til å innbille seg at jeg hadde det eller at den egentlig ikke trengte det.

• 3 uker senere...
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

mitt beste spill kjøp er nok Metal Gear Solid 3: Snake Eater, jævlig bra gameplay og grafikk og er sjukt bra med surround :D

Skrevet

Helt klart Stronghol 1 og Stronghold Crusader som jeg kjøpte for tilsammen 200 kr.

Har hatt det ufattelig mye moro i både SP og MP :D

Ellers må jeg nevne :

Far Cry

SW KOTOR I og II

Championship Manager 01/02

Age of Empires 2

Civilization 2

Railroad Tycoon 2

Skrevet

en tilfeldig gang mens jeg enda gikk 8 klasse på ungdomsskolen så jeg plutselig et nytt spill i hyllene på den lokale spillsjappa; Baldur's Gate 2. Hadde ikke hørt noe om det bortsett fra en kjapp forhåndstitt i norske PcGamer, men det så kult ut så bestemte meg for å investere.

Det var mitt beste kjøp ikke bare pga av jeg likte spillet skikkelig godt, men også for at det introduserte meg for rollespillsjangeren.

sjeldent jeg kjøper spill på impuls, om dagen kan man jo alt om et spill lenge før det kommer ut, så det å plutselig komme over BG2 er jeg rimelig stolt over :)

Skrevet

Billigste kjøp: en haug Final Fantasy-spill til PS1 som mangla cover på spill- og platebutikken der jeg jobba før, så jeg kunne bare ta dem hjem for kr. null.

(Men har aldri helt skjønt meg på / fått fot på dem, så de er stort sett uspilte.)

Har kanskje hatt mest og lengst moro med Duke Nukem (Time to Kill) på PS1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...