mushi Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 vi får jo hellgate: london da.Laget av flagship studios. er jo nesten som en futuristisk 3d versjon av diablo. Er jo noen av folka som lagde diablo 2 med der. Kommer kanskje før jul.
efikkan Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Jeg håper at det blir "umulig" å jukse i D3. Juks er feigt. (Men så spørs det definisjonen av juks) Men så lenge noe av "jobben" ved online-spilling skjer på hver enkelt pc, vil det alltid være muligheter for juks (desverre).
Licht Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jeg mistenker Hellgate: London for å være en potensiell nattesøvn-røver... HG:L skal da alltids gi meg noe å drive med mens østeuroperne (muligens) spiller inn dyster symfonimusikk til Diablo 3, så får vi se. At Blizzard lar være å lage en oppfølger til pengemaskin som Diablo virker jo også usannsynlig. Derfor tillater jeg meg å leve i håpet.
SithAnakin Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 ja, Maphack er jo sugent mye morsommere å fighte slemminger for å finne innganger! kan faktisk ingen andre koder jeg...
Hansforum Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Vel, jeg må ærlig si at maphack er like mye juks som alt annet. Det ødelegger spillet. Men bevares. Det er jo folk som jukser når de legger kabal for seg selv også. Noen må bare. Og når det er konkurransebasert spill med ladder, så får de som jukser så stort fortrinn at det ikke går ann å komme høyt uten å jukse. Nesten som doping Dermed er spillets sjel ødelagt. Det tok en stund før juksingen tok overhånd i LoD, det var mye tid med morro. Derfor vil jeg være med fra start hvis D3 dukker opp, være med til juksingen inhenter oss. Håper at det tar litt lenger tid denne gang. Men det kommer nok.
Feh Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Maphack er en cheat på lik linje med alt annet, men å si at det ødelegger spillet blir for dumt. Hvis det ødela spillet ville D2 vært dødt for lenge siden. I mine øyne er MapHack et verktøy for å få en bedre spillopplevelse. Jeg synes det er dritt kjedelig å finne alle inngangene, det tar bare jævlig lang tid og er kjedelig. Ikke skader den andre spillere heller. Hvis det var noe jeg skulle snakket stygt om av juksing ville det vært alle de som endrer på ting i selve spillet, men items etc. Og de som driver å lurer folk på forskjellige vis (enten det er å stjele cdkey eller accounts, eller å scame folk for items).
legeper Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hmm...skal dere dekke alle emner i verden på denne tråden? Nice! Jeg vil snakke om politikk, syns USA for unødvendig mye hets. Det blir for lett å kritisere vår alliert gjennom så mange år, fordi de ikke opererer innenfor janteloven. Skal vi pluttselig stå å se på at en destruktiv undertrykkende kultur florerer i en stor del av verden, for deretter å terrorisere og drepe uskyldige sivile i vesten ved å bruke en hjernevasking og en fremmedfientlig religion. Er det svakhet å lene oss til USA før alt går til helvete og de kommer hit for å drepe oss og tvinge kvinner til å gå i burka (ellers sprenger vi dai!)? Nordens største moskè bygges i byen jeg ble født i...med en egen "kvinnekiosk"...? lettere å in kritisere sin egen fredelige kultur enn å risikere å bli drept for å kritisere islam. Elendige feiginger, noen ting skal kjempes for, en av de er frihet. De som kjempet mot nazismen vender seg i graven.
JohndoeMAKT Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Er det noen andre her som kommer til å grine dersom Matt Uelmen ikke lager musikken til D3? "Tristram" er steinbra.
SkyMarshall Arts Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Blizzard-musikk generelt er genialt. Musikken i Starcraft er anonym, men satan å det spesielle soundtracket setter stemningen for resten av spillet. Diablo er inget unntak for å si det sånn!
Bob Ibsen Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Er det noen andre her som kommer til å grine dersom Matt Uelmen ikke lager musikken til D3? "Tristram" er steinbra. Ja, for ikke å snakke om "Ørken-musikken" (bongotrommer og fløyter) som han skrev til andreakten på Diablo II. Har lastet ned endel Diablo-MP3er, ja...
WinchesterAmd64 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Er det noen andre her som kommer til å grine dersom Matt Uelmen ikke lager musikken til D3? "Tristram" er steinbra. Ja, for ikke å snakke om "Ørken-musikken" (bongotrommer og fløyter) som han skrev til andreakten på Diablo II. Har lastet ned endel Diablo-MP3er, ja... Hadde vore beire om john williams hadde lagd musikken.
Arangaras Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Æhh! Stop the blasphemy! Matt Uelman lagar musikken til Diablo. Punktum. John Williams du. Ikkje eit stygt ord om han, men det er Matt Uelman som skal lage musikken. Det har eg bestemt. Og ja, eg er einig, Tristram-theme er veldig bra, men eg er litt lei av den. Utallige timar i Tristram ja. "Har Wirt noko bra til meg i dag?" Lurer på kor mange gongar eg har høyrd den songen. Elles so er eg ikkje einig med dei som klagar på historia. Synst den er av dei betre i eit spel nokon gong. Trur eg kan heile boka som fylgde med Diablo 1 utanat. Heile historia om at dei tre brødrene Baal, Mephisto og Diablo blir svikta av dei 7 Lesser Evils (blant andre Duriel og Andariel) og forvist til jorda, og SPESIELT namnet dei har gitt til krigen mellom himmel og helvete: The Sin War. Får frysningar endå av forteljarstemma som ein høyrer når ein les historie-bøkene i spela. So eg gler meg til det nye spelet! Men gudane veit kor lang tid det kjem til å ta før vi får sjå det:(
SithAnakin Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Men MapHack øddelegger spillet for deg! Hvis Blizzard får nyss om at du bruker det så kan de slette accounten eller cd-key'en din Og det hadde vært skikkelig fælt hvis du hadde dritbra greier!!!
Feh Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Men MapHack øddelegger spillet for deg! Hvis Blizzard får nyss om at du bruker det så kan de slette accounten eller cd-key'en din Og det hadde vært skikkelig fælt hvis du hadde dritbra greier!!! Har brukt og bruker MapHack siden jeg begynnte å spille d2 online - for 4 år siden. Aldri mista en account pga det. Har mista 2 eller 3 accounts, men det var pga. jeg brukte bots, og en gang fordi jeg hadde 10 eller 9 ith items..
ZyKooo Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Å håper på et diablo III ! Hvis blizz skal lage et nytt diablo HÅPER det ikke blir på samme måte som WoW man må betale 80 - 100 kr MÅNEDEN 1200 i året er vel dyrt.. hadde ikke vert domt om man kuna ha hest og flere leiesoldater samtidig.. =) flere WP hadde heller ikke vert domt håper de lager en 10 akter på neste spil hvis det blir no av der =)
Lollapalooza Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Har tenkt litt på hva spillet kan handle om... hva hvis de lager en slags ufattelig lang prolog til d1 og d2? Jeg mener, spillet kan neppe hete diablo dersom diablo ikke er med...
snoemann Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Selvom diablo helt sikkert ganske enkelt kan gjenoppstå
Skurupu Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Diablo var veldig stort. Helt til alle cheates/dupes kom inn. Feil. Da var da det ble moro Ith sverd, 160/60 armors/skiold, 120/45 hjelmer/skiold, duped wf etc. Det var da det egentlig blei fett å spille, gitt at man greide å få tak i noe av dette (jeg fikk tak i det aller meste..). Savner cowgames med amazon som gjorde over 10k skade og hadde oppmot 200% ias og var ferdig med hele cowlvl før de andre folka hadde fått kjøpt opp healing pots og TP scrolls Folk grein over det, men hvorfor? Ikke fordi det "ødela" spillet, men de greide aldri å få tak i det, og blei aldri med "de store gutta". Folk whina, og jeg svarte at "so leave the freakin game, play with someone else". Men uansett håper jeg inderlig at hvis d3 kommer, så håper jeg de fikser sånn at det blir umulig å cheate. Det var ikke bra i 1.09, men det var moro.. Men jeg synes fortsatt de burde ha en innebygd, valgfri maphack De "store gutta" jukset aldri.
Vrengtpolvott Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 De "store gutta" jukset aldri. Akurat, de "store gutta" var så store at de ikke trengte å jukse for å gjøre det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå