Gå til innhold

Diablo III ? - Tja, titt innenfor...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva med et Diablo MMORPG ? Hadde ikke det fungert bra da? Er jo ikke langt unna det D2 er egentlig...

Jeg får litt diablo 2 vibes av WoW, men det er kanskje bare meg heh.

Samme her=) eneste som mangler en den dystre steminga til diablo 2 da. Men wow er bedre enn diablo2 men håper på ett Diablo 3, og det hadde kanskje ikke vært så ille med store onlinemuligheter heller??

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

d3-box-mock.jpg

Hoax! :p

Men spillet skal "visstnok" være i utvikling da. Synd det blir uten Blizz N.

Skrevet
Det går rykter om at et tsjekkisk orkester lager musikken til Diablo 3, ja, men det er få faktiske bevis på det.

Var det ikke et øst-Europeisk orkester som spillte inn musikken til Diablo II også?

Skrevet (endret)
Lilith hadde vært fett, eller Mammon, han er en fyrste over Helvete, personifiseringen av Grådighet og Fyrste over Fristere, han er sett på som demonen over griskhet, rikhet, og urettvis. Han er også Helvete's ambassadør til England.

Vist han er fyrsten over griskhet og rikhet, og han implementeres i spille... så kommer han nok til å ha en del penger...

Money farming here I come...

EDIT:

ps: Det jeg syntes er litt synd med Diablo 2 (lod) er jo at det har stortsett blitt et tradespill, for å få nye ting så må man enten trade, eller ha shit mye flaks, og jeg kan si at uansett spill jeg har spillt, har jeg aldri ha mye flaks... f.eks wow: Jeg tar SM, shield dropper (på warrior) sier N, og venter... en annen warrior (f.eks, dette har ikke skjedd) sier N, og roller 36, jeg tenker... YAY han rolla lavt jeg kan faktsk få dette shieldet!, men nei... jeg presterer å få frem et nydelig 1 tall. Så om drop percentagen er 10% så er den mer som 000.1 for at jeg får den... (på d2)...

thinking back on all the hours spent to get runes...

Endret av Amon Amarth
Skrevet (endret)

Håper det blir bedre online-spill..Seff det i d2-Lod er dritbra men tenk om det kunnes gjøre større.. uendelig mengde av muligheter!!!!!Og mange flere våpen!! og flere monstere..flere brødre til Diablo. ikke sant for alle vet jo at Mephisto, Baal og Diablo er jo brødre..

*Enerverende antall smileys fjernet*

Endret av psilocybe
Skrevet (endret)

Men hvis det eventuelt kommer(D3)...hva blir aldersgrensa???? PLZ ikke 16+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvis det blir det så

*Smileys fjernet her også :roll: *

Endret av psilocybe
Skrevet

Flere monster, bosser, set items, quests osv. hadde vært fint ja! Det hadde gjort spillet mye lenger, og da hadde kanskje ikke "alle" lett etter de samme tingene.

Skrevet

Jeg synes det burde bli færre items faktisk. Etter 1.10 blei det for faens mange forskjellige items mener jeg. Flere set hadde vært kult, men ikke flere unique.

1.09 var bedre enn 1.10 imo. Da klarte man seg selv uten det aller mest über utstyret og det var moro hele veien. Nå MÅ man ha gode items ellers kan man bare gå å legge seg, eller sitte oppe time etter time og drepe monstrene en etter en. Det blir kjedelig når jeg må bruke mer enn 1 min på å drepe et vanlig monster i hell.

1.09 var best. Slakt slakt og atter slakt + cow lever... herlig.

Håper D3 (hvis det kommer) får:

-MANGE flere acter og quests, istedenfor tre vanskelighetsgrader etter hverandre (15-20 acts hadde vært ypperlig, med 6-8 quests i hver).

-Flere set items og færre uniques

-At man kan klare seg noenlunde med middels items

-Høyere sjanse for drop av gode items

-Bedre chat/game opplegg, men fortsatt nasjonale chat kanaler

-tredjepersons 3D hvor man kan velge flere synsvinkler

-Flere og bedre typer mercenaries og hjelpere man kan spawne selv

-Bedre teamplay at noen skills på en char gir bonus til andre (uten å måtte skru det på som f.eks aura)

-Flere chars (minst 10) med flere skills

Skrevet

Hva om hovedpersonen kan ride på hest? Og flere leiesoldater? (2-3 på en gang)

Ja unike items bør være unike. På D2 hendte det at jeg fant unike ting som jeg hadde fra før i sekken min.

Antall quester som på wow hadde vært litt stilig, men det er kanskje litt i meste laget. Men mulighet for å velge mellom flere oppdrag hadde vært en idé.

Skrevet
Jeg synes det burde bli færre items faktisk. Etter 1.10 blei det for faens mange forskjellige items mener jeg. Flere set hadde vært kult, men ikke flere unique.

1.09 var bedre enn 1.10 imo. Da klarte man seg selv uten det aller mest über utstyret og det var moro hele veien. Nå MÅ man ha gode items ellers kan man bare gå å legge seg, eller sitte oppe time etter time og drepe monstrene en etter en. Det blir kjedelig når jeg må bruke mer enn 1 min på å drepe et vanlig monster i hell.

1.09 var best. Slakt slakt og atter slakt + cow lever... herlig.

Håper D3 (hvis det kommer) får:

-MANGE flere acter og quests, istedenfor tre vanskelighetsgrader etter hverandre (15-20 acts hadde vært ypperlig, med 6-8 quests i hver).

-Flere set items og færre uniques

-At man kan klare seg noenlunde med middels items

-Høyere sjanse for drop av gode items

-Bedre chat/game opplegg, men fortsatt nasjonale chat kanaler

-tredjepersons 3D hvor man kan velge flere synsvinkler

-Flere og bedre typer mercenaries og hjelpere man kan spawne selv

-Bedre teamplay at noen skills på en char gir bonus til andre (uten å måtte skru det på som f.eks aura)

-Flere chars (minst 10) med flere skills

1.10 var bare beta da.... og flere items var det vel ikke? flere runewords...

Skrevet (endret)

1.10 var beta bare en liten stund, men det er patch 1.10 som spilles på b.net nå, i "full" versjon... MANGE flere uniques (bare elite), noen ganske store endringer på de class-specific setene men ingen nye sets...

Og ellers blei jo xping, teamwork og vanskelighetsgraden endret ganske mye. Feks får man ikke xp fra party members hvis de ikke er innenfor 2 skjermers radius av deg. Xping går vel ca. like fort som før, men det er blitt seigere fordi man ikke kan booste eller leeche. Monstrene spawner litt mer random, de er blitt MYE vanskeligere å drepe i hell. Flere immunities og så kan f.eks act2 monstre spawne i act5 osv...

edit: og mange, mange flere runewords, som fortsatt er like umulig å få laget som de var før :p

Endret av Feh
Skrevet
Diablo var veldig stort. Helt til alle cheates/dupes kom inn.

Feil. Da var da det ble moro :evil::evil::evil:

Ith sverd, 160/60 armors/skiold, 120/45 hjelmer/skiold, duped wf etc.

Det var da det egentlig blei fett å spille, gitt at man greide å få tak i noe av dette (jeg fikk tak i det aller meste..). Savner cowgames med amazon som gjorde over 10k skade og hadde oppmot 200% ias og var ferdig med hele cowlvl før de andre folka hadde fått kjøpt opp healing pots og TP scrolls :evil:

Folk grein over det, men hvorfor? Ikke fordi det "ødela" spillet, men de greide aldri å få tak i det, og blei aldri med "de store gutta". Folk whina, og jeg svarte at "so leave the freakin game, play with someone else".

Men uansett håper jeg inderlig at hvis d3 kommer, så håper jeg de fikser sånn at det blir umulig å cheate. Det var ikke bra i 1.09, men det var moro.. Men jeg synes fortsatt de burde ha en innebygd, valgfri maphack ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...