Gå til innhold

Diablo III ? - Tja, titt innenfor...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva vet du om at det bare er rykter om ett Diablo 3? Og btw

Fallout 3 er gammelt, fallout: tactics. Hvis man teller blir det det tredje spillet i

serien.

Nei, jeg snakker ikke om Fallout tictacs.. Jeg snakker om oppfølgeren til Fallout 2. Tactics teller ikke, det er en taktisk kampsimulator satt i fallout-universet.. Oppfølgeren til fallout 2, altså fallout 3 (_ikke_ tactics) var under produksjon av interplay før de gikk dukken. Bethesda softworks (kjent fra the elderscrolls-serien) har kjøpt rettighetene til dette, og kommer til å gi ut rollespillet FALLOUT 3. (Altså oppfølgeren til rollespillet fallout 2)

Skrevet (endret)

det er det tredje fallout spillet som blir lansert ja, men det er ikke Fallout 3...det er Fallout: Tactics...det er en god grunn til at det har "tactics" undertittelen...

Det blir som å si at World of warcraft er Warcraft 4...

Endret av MrLee
Skrevet

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.... ble det noe visning av et eventuelt Diablo 3? Nei... kjipern...

*gå til butikken og kjøpe seg LOD*

Skrevet

diablo mmorpg :thumbdown::thumbdown: hater mmorpg spill. Har jeg kjøpt spillet så skal det søren meg gå an å spille online med det uten ekstra utgifter!

Skrevet
Jeg kjenner ei som heter lilith :p

Og hun ser ikke så værst ut!  :love:

Men, du sa hun ikke var så værst :roll:, hvordan da :innocent: .

"ikke værst" som i "DRITDEILIG!"

Skal høre med henne om jeg får lov å legge ut et bilde. ;)

Hehehe, gjør det du :D . Men seriøst, spør henne hvorfor hun ble kalt Lilith, er jo litt rart at det er et navn folk bruker nå til dags :hmm: .

og jeg kan anta at hun i frasier heter det for en grunn

misjonering som i at det høres så interessant og kult ut at man gjerne blir intressert i å finne ut mer

Jepp, det gjør hun.

Å, ok, fint at det er interessant. Demonologi er så fett.

Skrevet
Hva med et Diablo MMORPG ? Hadde ikke det fungert bra da? Er jo ikke langt unna det D2 er egentlig...

Ta bort de åpenbare forskjellene med GuildWars ... får Diablo-følelse minst en gang i timen av det spillet. Vet ikke hvorfor, men det har mange gode kjente Diablo-elementer i seg.

Skrevet

Det høres bra ut dette med guildwars, har vurdert å teste det ut, men er historien eller stemninga og handlinga som fascinerer meg mye i diablo, selvsagt sammen med det andre det nå har til felles med spill som guildwars, som levling og slikt. =)

Skrevet

det kommer jo helt ann på server strukturen. Hvis de gjør det til ett rent MMORPG så er det naturlig at det blir avgift. Holder de seg derimot til samme struktur som på D2, er det ikke noen grunn :)

• 3 uker senere...
Skrevet
Hva med et Diablo MMORPG ? Hadde ikke det fungert bra da? Er jo ikke langt unna det D2 er egentlig...

Jeg får litt diablo 2 vibes av WoW, men det er kanskje bare meg heh.

Skrevet
Jeg håper isåfall at blizzard setter opp kraftige servere med god internetttilkobling slik at folk slipper hakking under spillingen.

Jeg håper Blizzard greier å lage et spill hvor det ikke er mulig å "hack" i så stor grad som det er mulig i D2.

Serverne som kjører D2 nå er helt prima, det er hacking og overbelastning som følge av hackinga som gjør serverne treige, og som har tvingt Blizzard til å endre måten b.net oppfører seg på, for å forhindre hacking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...