Gå til innhold

Fullføre registrering uten Visa?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har nettopp kjøpt WoW, og etter litt slit med CD-keyen er jeg kommet til betalinga. Noen påstår at man kan bruke elektron for å komme seg forbi, men her virker det litt vanskelig. Har Visa Electron, menne klarer ikke å komme meg forbi (feil kortkortnummer eller noe), så hvis noen vet hvordan man kan bruke electron skriv det gjerne her. Nå vet jeg at en mulighet er å kjøpe såkalte game cards, men siden jeg er litt lunken på penger blir ikke det aktuelt før i Mai, har jo uansett en gratis måned? :ermm:

Håper noen kan hjelpe

Endret av 1337Antikatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

for at elecrtron skal virke må du snakke med banken din, noe med at de åpner for bruk på internett, søk litt på forumet, har vært oppe før (mulig du må få en cvv2 kode eller hva det heter:P)

\\Sp33D

Skrevet (endret)

slet litt med det der jeg og. Klarte ikke registrere elektron kortet mitt, men skulle allikevel kjøpe gamecard senere, men fant allikevel en løsning. Tok faktisk min far sitt bankkort, registrerte d, og håpte på at det gikk ann å fjerne informasjonen etterpå. :D Fikk angst når sidene var nede, men d gikk bra. Du kan bare fjerne informasjonen etterpå, så spør nå hvem som helst om et kortnummer... :thumbup:

Endret av ObliVioN =]
Skrevet

Jeg har da et lite spørsmål:

Jeg registrerte meg med en måned med mitt moders visakort, og har nu også kjøpt Gamecard. Det står inne på account-siden at det kortet trekkes for den måneden jeg registrerte i starten, men det vil jeg nu altså ikke siden jeg har gamecard-muligheten. Hva skal jeg gjøre for at det ikke blir trekt på kortet? Skal jeg si opp abonnementet?

Litt teit forklart da, men dere skjønner det nok :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...