Thermaltake Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Jeg og en venn lurer på hvilket skjermkort somer best? Vennen min sier ATI, men i brukeranmeldelser sies d at nvidia er best, så jeg holder ved nvidia!!! Hva er deres mening om hva som er best?
Elendil Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 For meg den gjennomsnittlige bruker så er det det samme. Mykje som spiller inn her vil eg tru.
Thermaltake Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Men jeg snakker om det ekstreme skjermkortet, hvilket er best av ATI og nvidia??
Carnifex Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Jeg syns slike diskusjoner er utrolig kjedelig og ukonstruktive. ATI har best kort i enkelte prisklasser mens nvidia har best kort i noen klasser. På toppen troner vel ati sitt x850xt pe slik at man kan si (selv om det blir alt for generelt) at ati jevnt over har det raskeste kortet for 3d spill for øyeblikket. De to kortene som jeg syns gir mest ytelse for pengene for tiden syns jeg er X800XL fra ATI i sin klasse, og nvidias 6600GT i sin.
apwr Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Det finnes tusenvis av tilsvarende og unødvendige tråder. Bruk søkefunksjonen!
Deadringer Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 (endret) ... Endret 23. april 2005 av headcleaver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå