SGE7000 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Følger det ikke med en plakat når du kjøper det? Mer enn god nok grunn for at jeg skal kjøpe det, ihvertfall
thomassit0 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (endret) [iC,08/06/2005 : 20:31] Noe jeg ikke liker, er tanken på at kanskje alt for mange tenker slik, at de har det på PS2 originalt, og derfor ikke gidder å kjøpe det på PC.For tenker alt for mange slik, tjener ikke Rockstar noe spesielt på PC-versjonen av San Andreas, og derfor vil de kanskje ikke se noe i å komme med en PC-versjon av sitt neste GTA. jeg tror uansett at PS2 versjonen utgjør så mye av salget at det ikke har så mye å si. og ja det følger med plakat Endret 8. juni 2005 av 2mass
Stig-Arne Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 synd at dem prioriterer PS2 utgivelsen først. Dem kunne nu i det minste ha gitt ut spillet over hele spekteret når de først var i gang.. Men uansett.. gleder meg
thomassit0 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 ja GTA var jo originalt PC eksklusivt til Sony kjøpte seg eksklusivitet i en god del måneder for hvert spill.
Elendil Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Følger det ikke med en plakat når du kjøper det? Mer enn god nok grunn for at jeg skal kjøpe det, ihvertfall Du får vel med ein slags plakat i coveret.
Hr. Jenssen Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 Følger det ikke med en plakat når du kjøper det? Mer enn god nok grunn for at jeg skal kjøpe det, ihvertfall Du får vel med ein slags plakat i coveret. Ja, men det som er irriterende er at plakaten er på baksiden av kartet! Man kan jo ikke henge opp den jævla plakaten før LENGE etter man er ferdig med å spille det, jo!
Elendil Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Veit det er det som er så dumt. Dei sparer vel på papiret...
Vice Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Fulgte jammen med en liten hardcover(!) bok som manual!! Hvor kult er ikke det! Her bør virkelig dagens utgivere se og lære. Spesielt kanskje latterlige Valve hvor deres HL2 manual besto av ett enkelt ark!!
Smeltelim Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg har så lyst på det til PC nå ass! men jeg har ikke mulighet til å komme meg et sted hvor de selger det i dag, noen som vet hvilken butikk som selger det til lavest pris?
Hr. Jenssen Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Fulgte jammen med en liten hardcover(!) bok som manual!! Hvor kult er ikke det! Her bør virkelig dagens utgivere se og lære. Spesielt kanskje latterlige Valve hvor deres HL2 manual besto av ett enkelt ark!! ALT du sa der er jeg enig i, og ALT (også det med HL2) det du sa har jeg selv gått og sagt hele tiden! San Andreas har jo en konge hard-papp (eller hardback) som er veldig lik alle de by-guidene man får kjøpt i bokhandler, hvor man kan lese alt mulig forskjellig, ikke bare om spillet, men også om alt det man finner på de forskjellige stedene i delstaten! Dessuten er jeg helt enig (og har selv vært forbanna på det LENGE) med det at HL2, som var et av tidenes mest etterlengtede spill, bare hadde en jævla tynn papirlapp!
Adversary Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 (endret) *Glede seg* HerreGUD ! 25% Til nå så Endret 10. juni 2005 av mini me
Hr. Jenssen Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 (endret) *Glede seg* HerreGUD ! 25% Til nå så Du kan be til guden din om at han ikke svir av deg ræva di fordi du skaffer deg spill Teh Pirate Way. EDIT: Og vær så snill å ikke kom med slike innlegg, da ingen bryr seg hvor langt en person har kommet i nedlastningsfasen. Endret 10. juni 2005 av MeTa][iC
Adversary Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Skriver bare at det ikke er så lenge til Gleder meg faktist sykt her..
Hr. Jenssen Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Skriver bare at det ikke er så lenge til Gleder meg faktist sykt her.. Ja, og 25% er vel ment slik at det er 25% av vandreturen din til butikken som gjenstår, eller hva?
SGE7000 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 hehe - drittøft spill Eneste problemer hittil: - Subtitles viser litt feil innimellom - Kræsjet en gang - Lyden forsvant helt en gang Håper det bare var engangstilfeller
Adversary Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 (endret) [iC,10/06/2005 : 19:35] Skriver bare at det ikke er så lenge til Gleder meg faktist sykt her.. Ja, og 25% er vel ment slik at det er 25% av vandreturen din til butikken som gjenstår, eller hva? Endret 10. juni 2005 av mini me
rc-marcus Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 (endret) Kjøpte det idag på Mix. Drit artig!! Men det hakker litt med jevne mellomrom. Hva kan jeg stille på for å få bedre flyt? Har 9700 Pro, 1 gig ram og 3,4 ghz P4 Endret 10. juni 2005 av rc-marcus
rc-marcus Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Fiksa problemet. Skrudde frame limiter av og da ble flyten mye bedre.
Steina Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 HÆ?! Har San Andres kommet ut til PC?? Skulle ikke det komme ut i November da? Hvordan har det kommet ut, UTEN at jeg har hørt om det? Var det en hemmelighet? Nei, drit i det.. Spiller BF2 i stedet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå