SGE7000 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 tja, jeg tester en "greie" nå, så vi får se... Skal uansett køjpe det på fredag, så det ekke store tapet om den ikke funker
b0berg Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 (endret) Etter det jeg har hørt benytter det seg av Starforce 3, så tror ikke noen kan "fikse" det ;P Samme som SC:CT De klarer det nok tilslutt SC:CT? Skal ganske sikkert "kjøpe san andreas til data, gta er mye bedre der enn til ps2. Har forresten hørt samme som Otern Endret 7. juni 2005 av b0berg
Erlendz Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Etter det jeg har hørt benytter det seg av Starforce 3, så tror ikke noen kan "fikse" det ;P Samme som SC:CT Etter hva jeg har hørt benytter GTA:San Andreas seg av Securom 7.
Uderzo Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 (endret) Etter det jeg har hørt benytter det seg av Starforce 3, så tror ikke noen kan "fikse" det ;P Samme som SC:CT De klarer det nok tilslutt SC:CT? Skal ganske sikkert "kjøpe san andreas til data, gta er mye bedre der enn til ps2. Har forresten hørt samme som Otern GTA SA bruker Securom 7 edit: oteroter kom meg i forskjøpet. Hadde ikke refreshed siden på en stund Endret 7. juni 2005 av Uderzo
Loomy Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Ooooooooog... DER var første "offisielle" piratkopi på nett
Vice Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Etter det jeg har hørt benytter det seg av Starforce 3, så tror ikke noen kan "fikse" det ;P Samme som SC:CT Har da sett det ligger endel crackede spill ute i et siste som benytter seg av starforce3 så det betyr jo at det ikke er noen umulighet. Men det var hvertfall bra at GTA:SA ikke brukte starforce3 da jeg boikotter kjøp av spill som tar seg såpass til rette på maskinen som det SF3 gjør.
Gromit Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Gleder meg til å se hvordan grafikken blir. Den var litt dårlig på PS2 (Jeg kjøpte det faktisk ja). Glad de oppgraderte linja mi fra 1500/440 til 2000/400
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Da var Gamespot's omtale av PC- og Xbox versjonen ute. PC-versjonens karakter ble 9.0/10, og Xbox-versjonens karakter fikk 9.2/10. Ikke dårlig, det. Men så var det jo ikke uventet heller. PC-versjonens omtale kan du lese her. Xbox-versjonens omtale kan du lese her.
thomassit0 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 kan folk med versting skjermkort poste sc shots med settingsa jeg posta to poster lenger opp eller ? vi kunne jo evnt lagd en egen tråd.
Vice Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 jey nå har jeg hysj hysj versjonen uaktuelt å kjøpe det når jeg allerede har det på ps2 hvertfall. har ikke akkurat dårlig samvittighet.. kunne ønske jeg hadde monster skjermkort så jeg kunne kjøre det i 1600x1200 16xAA & AF Så hva er poenget med å skaffe spillet pånytt når du allerede har det fra før??
Bromlexl Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 jey nå har jeg hysj hysj versjonen uaktuelt å kjøpe det når jeg allerede har det på ps2 hvertfall. har ikke akkurat dårlig samvittighet.. kunne ønske jeg hadde monster skjermkort så jeg kunne kjøre det i 1600x1200 16xAA & AF Holder ¨på å få tak i hysj hysj verjonen selv nå. Har 10mbit så den er nok snart nede. Har det også på ps2 til full pris. Ser ikke for meg å kjøpe spillet en gang til for å spille på en annen platform.
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Litt off-topic (i min egen tråd ): Jeg sitter og spiller Vice hardcore nå for tiden (har gjort det ganske lenge nå, muligens fordi jeg gleder meg så mye til SA ). Anyways, jeg husket ikke helt om det var et kart i GTA3 coveret, så jeg gikk og så i det. Der lå kartet (på andre siden av kartet var en fet poster). Er virkelig Vice større enn Liberty? Når jeg ser på kartet her kan jeg ikke forestille meg det! Og når jeg ser det for meg VAR Liberty mye større enn Vice. Men jeg har hørt at det er omvendt. Hva tror dere?
tor_erik Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Om dere absolutt må skaffe dere piratkopier, kan dere ikke bare holde kjeft om dem? Synes det er dårlig at dere ikke kan støtte utviklere som lager så gode spill. "Har spillet på PS2 fra før" er INGEN unnskyldning. Hvis dere ikke gidder å bruke 400 kroner på å kjøpe samme spill en gang til, så får dere vær så god spille GTA: San Andreas på PS2. Takk for meg.
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 En ting er at dere laster ned piratkopiene, som dere bare må gjøre. Men som sagt av mr. Beavis-avatar kan dere holde kjeft om det. Det er INGEN som har interesse av å høre det.
Jankee Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Meir piratsnakk kan straffast med eit par lusinger i eletronisk form!
thomassit0 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (endret) jey nå har jeg hysj hysj versjonen uaktuelt å kjøpe det når jeg allerede har det på ps2 hvertfall. har ikke akkurat dårlig samvittighet.. kunne ønske jeg hadde monster skjermkort så jeg kunne kjøre det i 1600x1200 16xAA & AF Så hva er poenget med å skaffe spillet pånytt når du allerede har det fra før?? fordi jeg liker bedre å spelle det på pc + at det er lenge sia jeg spilte det + at broren min har lånt det bort til en kamerat og han har glømt å få det tilbake i 2 måneder nå. og jeg tror ikke jeg er den eneste som synes det blir litt dumt å kjøpe SA hvis man allerede har det på ps2. skal ikke kverrulere men det blir litt for dumt synes jeg. synes nesten de burde gi de som har kjøpt det på PS2 \ Xbox en mulighet til å få tak i det gratis til PC. det med å støtte utvikleren mister jo litt meningen sin når jeg allerede har gjort det, med 3 * ca 500kr på PS2 og GTA på data. Endret 8. juni 2005 av 2mass
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Noe jeg ikke liker, er tanken på at kanskje alt for mange tenker slik, at de har det på PS2 originalt, og derfor ikke gidder å kjøpe det på PC. For tenker alt for mange slik, tjener ikke Rockstar noe spesielt på PC-versjonen av San Andreas, og derfor vil de kanskje ikke se noe i å komme med en PC-versjon av sitt neste GTA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå