Gå til innhold

Ny info om PC versjonen av San Andreas! (+HW-krav)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Zeph, det utsnittet er fra USA- "krav-lista", det kan godt hende at det bare kommer på DVD i Norge/Europa.

Jeg har sett det på mange nettsteder, og på ingen av dem kan du velge mellom DVD- og CD versjon.

Og dessuten får man DVD brenner meget billig, og det er ærlig talt på tide med en DVD spiller, da spill som vil komme den nærmeste tid fremover og videre, vil utnytte seg av DVD-plater (i allefall de fleste spillene som er et stykke over middels på kvalitetsskalaen).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

O'yes, jeg har ikke kjøpt spill på lenge nå! Skal bli så ultradigg å spille San Andreas neste fredag!

*Vurdere å ligge i telt utenfor Platon. Har fri anyway, så...* :p

Skrevet
Grafikken er varm og koselig. Jeg liker den, jeg. Jeg liker den bedre enn mye annen "nymotens" grafikk.

helt enig med deg...hvis dere ser på grafiken til de 3 siste gta spillene så ser de ut som tegnefilmer faktisk :D hvis du ser på biler som kjører om dagen eller om kvelden i GTA:SA så ser du at det blir litt spesiel farge og kontrast som for eksempel du ikke kan se i andre spill....jeg synes at grafiken er normal, hvis jeg ikke tar feil så disse GTA:3 GTA:VC og GTA:SA spillene var laget av samme motor....og hvis det er sant så er det virkelig en av de beste spilene (GTA:SA) i serien....... :love:

Skrevet
[iC' date=31/05/2005 : 17:56]
10. juni... jeg har eksamen 15. juni.... dette passer dårlig altså

10. Juni får jeg vite om jeg kommer opp i muntlig eksamen. Kommer jeg opp, er det bare å glemme SA for den helgen, ja. :(

Men jeg kom meg unna skriftlig eksamen, og det er betydelig færre som kommer opp i muntlig, så jeg satser på at jeg ikke kommer opp.

Kommer jeg ikke opp, da blir det ikke mye søvn den helga! :devil:

BTW:

dumt for meg som ennå sitter med en p3 og voodoo 3200

Aaaahahaha! Det begynner å bli en god stund siden Banshee sluttet å lage kort. På tide å få seg nytt utstyr snart?

Eller spiller du ikke stort annet enn CS? :p

Helt for jævli. Tenk deg.. fredags morgen, og rektor roper opp dem som skal opp i muntlig. Du slipper og skriker ut i rein glede. Kaster deg i bilen, farer ned til nærmeste butikk som forøvrig ikke har åpna enda, så du tar deg en kebab og chillern. Så kl.10 så venter du uttafor døra og kjøper en kopi. Så farer man hjem og koser jeg med spillet helt til tirsdagen. Å herre... det kan bli realiteten.

På en annen side, om man kommer opp. Gørr lesing hele helga, og muntlig på mandag. Orker ikke å tenke på det..

Skrevet (endret)

nei de ligger foran oss ? jeg var jo på en nedtellings side som gikk til 0 og så sto det GTA IS OUT BUY IT NOW!!

jeg mente de lå bak oss men..

Endret av 2mass
Skrevet (endret)

jo, de ligger *bak* oss - dvs. at nå er klokka ca. 4AM - 8AM i usa :hm:

jjaja - håper noen får, ehm, "fiksa" det, så "skaffer" jeg meg det, og kjøper det på fredag ;)

Endret av SGE7000
Skrevet

Får håpe det kommer noen høyoppløselig bilder med alt av innstillinger på fra USA, så vi kan se på grafikken da...

Gleder meg mye til dette spillet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...