Gå til innhold

Samling av Geniale nettbaserte Tegneserier!


Gjest Slettet-77do0b

Anbefalte innlegg

ja, men ble bra med den siste stripen som ble publisert etter the end. håper den blir lansert i en elektronisk versjon uten å måtte bla seg gjennom 8 år med striper.

Men han har jo sagt at det ikke er helt slutt, det er bare på pause på ubestemt tid, og han snakket om det i fjor sommer at han skulle starte opp med hovedserien igjen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Må anbefale flere jeg har funnet siden forrige gang:

 

Stand Still, Stay Silent

Nitti år etter etter en sjukdom som utsletta mesteparten av menneskeheten er kun Island og mindre samfunn i resten av Norden igjen. En dårlig utrusta gruppe sendes ut til restene av sivilisasjonen, nå full av monstre, for å utforske.

tumblr_no2aroSJhF1t5cu0po3_540.jpg

 

A Redtail's Dream

Denne er ferdig, ble lagd av samme skaper som SSSS. Handler om en fyr og hunden hans som blir sendt inn i nordlyset av en reveånd. Basert på finsk mytologi.

 

Blindsprings

Etter å ha vært i en magisk skog i 300 år kommer en prinsesse tilbake til samfunnet, hvor alt er forandra og den tidligere adelen blir forfulgt.

tumblr_no2aroSJhF1t5cu0po4_540.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Skal få oppdatert førsteposten så snart jeg kommer meg på noe mer redigeringsvennlig enn mobil.

 

edit: Oppdatert! 

Det er fremdeles rom for forbedringer i førsteposten så det er bare å komme med forslag så skal jeg se hva jeg får gjort. Sjekker fremdeles innom diskusjon av og til, selv om jeg ikke er så aktiv lengre. =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
  • Uderzo avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...