Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Har begynt å spille Silent hunter 3, som er ett utrolig fengende ubåtspill. Uansett, holder på med Navigation i Naval academy, og har klart første objective, som er å kjøre ned til en kanal. I briefing'en får jeg beskjed om å få ordre via radio etter dette. Kommer opp radio message recived, men hvordan får jeg lest de? Kommer meg ikke videre uten... Vet at det jeg skal gjøre videre står i Orders, men det skjer ingenting før jeg har fått lest radio-medlingen, selv om jeg fullfører det jeg skal gjøre.
Alt-Ctrl Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Sleit lenge med radioen jeg og, men det var ikke noe problem å fullføre oppdragene og treningene uten å lese radio meldingene for min del.
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Takk for hjelpen Da blir det SH3 på skolen idag
Ozelot Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Har du ikke manual da ? Alt står der. Aner ikke hva jeg skulle gjort uten den keybord-layot`en som følgte med...helt genial. Og for ikke å snakkes om det kartet som viser hvor du bør "jakte" på konvoier...
Alt-Ctrl Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 En ting jeg ikke liker dog med SH3 er at ubåten virker "udødelig". Skulle bare teste ut spillet, så det kommer en destroyer rett mot meg på 6kilometers avstand, den treffer med sine fre første skudd, og med mange fler også. Men alikevel synker jeg ikke før han faktisk kjører rett på meg. Og dypvannsbombene er jo latterlig dårlige. Har ikke prøvd den nyeste patchen, så jeg vet ikke om det er forandret nå. Men uansett er spillet fascinerende underholdende.
BioNor Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Patchene er et must for at spillet skal være spillbart...
Alt-Ctrl Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Ja, så hva de hadde fiksa i den nye patchen, er det venskeligere å komme seg inn i fiendtlige havner nå?
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Jepp, da var Navigation-kurset gjennomført. Den key-layout'en, finnes den på nettet?
Ozelot Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jepp, da var Navigation-kurset gjennomført. Den key-layout'en, finnes den på nettet? Kjøp spillet du Du angrer ikke! Det kommer nok flere patcher som gjør spill enda bedre! Men joda, litt rart at du ikke dauer av flere skyts fra en destroyer, selv om du kan dø av å bli skutt på.
CDG Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 (endret) Det fantes visst ikke keyboard layout allikevell. Endret 11. april 2005 av CDG
Amnio Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Det skal være et QRC (Quick Reference Card) medfølgende spillet. Så les det dokumentet. Er også plenty med informasjon i forkant av hvert opplæringsoppdrag, les teksten i stedet for å trykke skip hele tiden. Klarer du treninga får du mer "renown" til å begynne med i kampanjemodusen. Med den nyeste patchen har du også en hjelpeskjerm på F1 inne i spillet. Når det gjelder destroyere som skyter på deg, så må du tenke litt på at det er hovedsaklig hull i det indre skroget som er farlig for u-båten. Så et par treff i tårnet gir ikke u-båten problemer med å dykke med mindre luka ned til det indre skroget ikke kan tettes. Det skal riktignok nevnes at om du ikke har på realistic vulnerabilities i vanskelighetsgradsinnstillingene skjer ikke stort med u-båten din samme hva du finner på. Har du det på så kan et godt treff av f. eks. ei dypvannsbombe være nok til å oversvømme en avdeling på båten din, selv om du bruker et godt repareringslag kommer ofte vannet for fort inn og oversvømmer avdelinga noe som medfører at du har tapt. (tapskjermen kommer opp)
BioNor Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Som Ozelot sier, kjøp spillet. 1.0 versjonen er som Beta å regne, med en masse bugs som gjør spillet nærmest uspillbart, selvom det ikke virker sånn ved første øyekast.
LOBOS Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 V1.0 funker fint med noen mods for a fikse de værste feilene. Feks spwan erroren på konvoyer hvor eskorten ikke spwaner o.l ( ikke fiksa i v1.2 btw ) Du finner sikkert en QRC download i en eller annen tråd her også da jeg har downa den fra her et sted, men kunne ikke finne den nå. http://www.subsim.com/phpBB/viewforum.php?f=41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå