Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, de står på. Kult at IBM har tatt et annet standpunkt, da. Lurer på hva Bill Gates mener om IBM nå når de støtter GPL, som er "som et virus", og som er kommunistisk. Det er på plass med et sitat:

"We will never make a 32-bit operating system, but I'll always love IBM."
Lenke til kommentar
http://www.techworld.com/opsys/news/index....age=1&pagepos=0 <--

Har dere sett den eller? Jeg ler og ler.

 

Makan til selvmordstaktikk skal man lete lenge etter.

Man får bare snufse og riste på hodet. Jeg som lenge hadde hatt svæææært lyst på en SUN arbeidsstasjon... Not anymore.

 

BTW argumentet med at "GPL presser utviklingsland til å gi fra seg til I-land" - TULL! Det går vel så mye andre veien.

Lenke til kommentar

Hmm...

 

Jeg sliter med å kvitte meg med den siste grunnen for at jeg fortsatt sitter i windows (har gått over til å bevisst bruke mange open source-programmer så jeg blir vant med dem. Kall det en migreringsfase), nemlig spill. Saken er at jeg bare spiller på LAN, så jeg vil gjerne slippe å kjøre dualboot.

 

Tenkte da at jeg kunne skaffe meg en harddisk på rundt 10GB som jeg kan plotte inn i maskinen hver gang jeg skal på LAN. Hvor skal jeg få tak i en sånn disk for en billig penge, tro?

Lenke til kommentar
Man må da for Guds skyld forstå at Sun kommer med disse utrykkene bare for å bli merka. Kan bli litt trist når man sitter der, utenfor resten av gjengen.

Stakkar Sun :no:

Lurer på om alle Suns utviklere er enig i den veien Sun tar nå. Hadde vært litt fett hvis utviklere hadde begynt å si opp i protest...

 

Ønsketenking fra min side. :) Man må ha litt slik tidlig en morgen...

Lenke til kommentar
Elkjøp ;)

 

Men mange spill er native for Linux. Og de fleste spill skal fungere via Cedega. Så det er ikke sikkert du må ha en Windowsinstallasjon i det hele tatt.

Får du utdaterte harddisker for en billig penge på elkjøp? Det var nytt for meg...

 

Ang. spillene så har jeg sjekka i transgaming's unofficial game compability list (eller hva det heter). Bl.a RA2 funker ikke med nettverk. Inntil det gjør det, er jeg nødt til å skaffe meg den disken.

 

Når jeg tenker meg om, så har jeg en scanner også, en canon lide 80. Sist gnag jeg undersøkte, var den ikke støttet... noen som har fått en sånn til å virke?

 

http://www.sane-project.org/unsupported/canon-lide-80.html

Endret av meastp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...