pessimisten Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 har kjøpt denne musa er den god nok til spilling?
Never_Ever Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Det finnes ingen "krav" til mus på spill, utenom å faktisk ha en...
Potetfar Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Vil ikke anbefale deg en tråsløs mus til spilling. Selv om trådløs overføring har blitt ganske bra, er det ikke til å komme over at det er irriterende å måtte skifte batteri i en heftig gunfight. Skal du ha bra følsomhet, presosjon og sånn, prøv heller Razer Diamondback.
Algron Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Kjød deg heller Razer Diamondback eller Logitech MX 518
Hr. Jenssen Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Vil ikke anbefale deg en tråsløs mus til spilling. Selv om trådløs overføring har blitt ganske bra, er det ikke til å komme over at det er irriterende å måtte skifte batteri i en heftig gunfight. Skal du ha bra følsomhet, presosjon og sånn, prøv heller Razer Diamondback. Det er de aller sjeldneste gangene man må skifte batteri. Jeg har et Li-ion batteri innebygd i min MX1000. Setter den på lading hver kveld, men det er ikke behov for lading mer enn ca. en gang i uka (selv med lang brukstid). Vanlige ikke-oppladbare batterier varer enda lenger.
Vaffel89 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Kjød deg heller Razer Diamondback eller Logitech MX 518 Han skriver jo allerede at han har kjøpt den... Kansje du burde spør før du kjøper. Sier ikke at den er dårlig. Å om en mus er dårlig eller ikke er (Les: som regel) etter smak å behag. Hvis du bruker den mye blir du jo vant med den å, så hvorfor ikke hvis du liker den Ps: likte utsende på dn
pessimisten Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Kjød deg heller Razer Diamondback eller Logitech MX 518 Han skriver jo allerede at han har kjøpt den... Kansje du burde spør før du kjøper. Sier ikke at den er dårlig. Å om en mus er dårlig eller ikke er (Les: som regel) etter smak å behag. Hvis du bruker den mye blir du jo vant med den å, så hvorfor ikke hvis du liker den Ps: likte utsende på dn har hatt den en stund nå. er veldig fornøyd, særlig med mediaplayer funksjonen
Gromle Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 [iC' date=04/04/2005 : 16:20] Vil ikke anbefale deg en tråsløs mus til spilling. Selv om trådløs overføring har blitt ganske bra, er det ikke til å komme over at det er irriterende å måtte skifte batteri i en heftig gunfight. Skal du ha bra følsomhet, presosjon og sånn, prøv heller Razer Diamondback. Det er de aller sjeldneste gangene man må skifte batteri. Jeg har et Li-ion batteri innebygd i min MX1000. Setter den på lading hver kveld, men det er ikke behov for lading mer enn ca. en gang i uka (selv med lang brukstid). Vanlige ikke-oppladbare batterier varer enda lenger. MX 1000 er genial Og batteriet holder jo veldig godt på den! Lader min ca hver 14. dag, og den brukes endel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå