Gå til innhold

e dette bra mus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke anbefale deg en tråsløs mus til spilling. Selv om trådløs overføring har blitt ganske bra, er det ikke til å komme over at det er irriterende å måtte skifte batteri i en heftig gunfight. ;) Skal du ha bra følsomhet, presosjon og sånn, prøv heller Razer Diamondback. ;)

Skrevet
Vil ikke anbefale deg en tråsløs mus til spilling. Selv om trådløs overføring har blitt ganske bra, er det ikke til å komme over at det er irriterende å måtte skifte batteri i en heftig gunfight. ;) Skal du ha bra følsomhet, presosjon og sånn, prøv heller Razer Diamondback. ;)

Det er de aller sjeldneste gangene man må skifte batteri.

Jeg har et Li-ion batteri innebygd i min MX1000. Setter den på lading hver kveld, men det er ikke behov for lading mer enn ca. en gang i uka (selv med lang brukstid).

Vanlige ikke-oppladbare batterier varer enda lenger.

Skrevet
Kjød deg heller Razer Diamondback eller Logitech MX 518 ;)

Han skriver jo allerede at han har kjøpt den...

Kansje du burde spør før du kjøper. Sier ikke at den er dårlig. Å om en mus er dårlig eller ikke er (Les: som regel) etter smak å behag.

Hvis du bruker den mye blir du jo vant med den å, så hvorfor ikke hvis du liker den :thumbup:

Ps: likte utsende på dn :yes:

Skrevet
Kjød deg heller Razer Diamondback eller Logitech MX 518 ;)

Han skriver jo allerede at han har kjøpt den...

Kansje du burde spør før du kjøper. Sier ikke at den er dårlig. Å om en mus er dårlig eller ikke er (Les: som regel) etter smak å behag.

Hvis du bruker den mye blir du jo vant med den å, så hvorfor ikke hvis du liker den :thumbup:

Ps: likte utsende på dn :yes:

har hatt den en stund nå. er veldig fornøyd, særlig med mediaplayer funksjonen :thumbup:

Skrevet
[iC' date=04/04/2005 : 16:20]

Det er de aller sjeldneste gangene man må skifte batteri.

Jeg har et Li-ion batteri innebygd i min MX1000. Setter den på lading hver kveld, men det er ikke behov for lading mer enn ca. en gang i uka (selv med lang brukstid).

Vanlige ikke-oppladbare batterier varer enda lenger.

MX 1000 er genial :thumbup: Og batteriet holder jo veldig godt på den! Lader min ca hver 14. dag, og den brukes endel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...