Gå til innhold

Alder på gamere


Hvor gammel er du? (Svar kun hvis du spiller en del data- og videospill.)  

421 stemmer

  1. 1. Hvor gammel er du? (Svar kun hvis du spiller en del data- og videospill.)

    • 0-9
      0
    • 10-19
      221
    • 20-29
      145
    • 30-39
      44
    • 40-49
      5
    • 50-59
      0
    • 60-69
      0
    • 70-79
      2
    • 80-89
      1
    • 90-99
      0
    • Eldre
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, lurer på hvor populært spilling blir for eldre menn ..............å klippe plenen eller noe sånt. :p

Det er faktisk mange i den alderen som spiller. :)

Klippe plenen må man jo uansett, spilling er ikke for å skulke noe annet er det vel?

 

Ifølge denne pol'en er det ikke mange i 60åra som spiller.....det er ingen.

Mente jo selvfølgeilg ikke bare å klippe plenen, var jo bare et lite eksempel. Er jo ikke rart at denne pollen viser at ingen på 60 spiller, de er i en annen generasjon. Skjønner?

Lenke til kommentar

Er 18 år. Grunnen til at jeg spiller, er rett og slett at det er gøy. Det er vel det som er forutsetningen for at folk driver å spiller. ...At man har det gøy.

 

Forresten; Tviler egentlig på at det er så veldig mange på over 60 som spiller data- og videospill. :) Hadde det ikke passet bedre om det sto "50+" eller noe sånt? Det blir sikkert litt mer useriøsitet når man kan svare at man er bl.a eldre enn 99 år. Du tror vel virkelig ingen "gamere" er over 99 år? :p Ser at noen allerede har svart på 80-89 år. Tviler på at dette er sant...

Lenke til kommentar

Er 18, og har spilt siden jeg fikk en gammel Nintendo til bursdagen min for ti år siden...

Nå som jeg har kjæreste, blir det lite tid til spilling (det er da logisk?) - og ærlig talt, så syns jeg faktisk at det er bra at jeg.. eh, klarer å prioritere.

 

Vil ikke se det for meg at jeg sitter på et rom om 20 år med krum rygg og spiller Half-Life 10... :p

Lenke til kommentar
Jeg må si meg litt uenig i de to siste svar alternativene.

De trenger ikke være med.

 

Tror ikke det finnes gamere over 90 år.

Tviler på at noen 90'åringer skjønner en dritt av nåtidens spell uansett :p

 

hadde jo vært litt kult om en på 90 år kunne spelt San andreas for eksempel..

Lenke til kommentar

Jeg er 12 og har spilt i en del år. Spiller fordi jeg synes det er gøy, og det er liksom livet mitt. Bortsett fra å sove er nok spilling (sitte på PCen inkl.) det jeg driver mest med, og er ikke lei enda. Blir nok kanskje en del mindre data nå som det nermer seg sommer, men jeg greier nok å holde meg over 5 timer pr. dag. :p

 

Edit: ("-): Du er slem. Jeg vil være yngst i forumet. :(

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar

Er 35år.. Har gamet siden jeg var 8-9år, først på arcademaskiner, Pong var det første spillet jeg spilte, de hadde det spillet på den lokale kafeteriaen, et 8 kantet bord hvor man satt på hver sin side å spilte mot hverandre *nostalgi* siden kom det flere maskiner til, Space Invaders m.m. Så kom C64/128 Amiga 500 osv.osv. Gaming har vært en del av hverdagen siden barndommen. En selvfølge liksom!

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Får vel hive meg på her jeg og. Akkurat blitt 40. Er bil spill som jeg spiller mest og HL2. Er ikke en dag eldre enn jeg føler meg... :tease:

40 år og ukjent med reglene for orddeling.

Samma det, er selv 33, spilte mye i barndommen/ ungdommen.

Kjøpte meg nettopp pstwo og vet dere hva?, det var liksom ikke så morsomt

som jeg trodde det skulle være.

Kanskje vi forandrer oss med årene likevel, kanskje vi ikke er så " young at heart"

som vi sier vi er?

Det kan jo være jeg ikke har de riktige spillene, noen tips til oss

over de tredve?

Lenke til kommentar
Får vel hive meg på her jeg og. Akkurat blitt 40. Er bil spill som jeg spiller mest og HL2. Er ikke en dag eldre enn jeg føler meg... :tease:

40 år og ukjent med reglene for orddeling.

Samma det, er selv 33, spilte mye i barndommen/ ungdommen.

Kjøpte meg nettopp pstwo og vet dere hva?, det var liksom ikke så morsomt

som jeg trodde det skulle være.

Kanskje vi forandrer oss med årene likevel, kanskje vi ikke er så " young at heart"

som vi sier vi er?

Det kan jo være jeg ikke har de riktige spillene, noen tips til oss

over de tredve?

Til Pstwo vil jeg anbefale metal gear 3, Gran Turismo 4, gta San andreas, NBA street (døds fett på multiplayer)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...