Gå til innhold

Nytt design


Anbefalte innlegg

Flott, nydelig!

 

Vil bare komme med et lite forslag (eller to da..).

Hva om dere kunne erstatte prisguiden med siste fra forum + nyheter, sånn det var før. Prisguiden har vi uansett på hw.no.

 

Og bare en liten småting til, vær så snill, hadde vært så utrolig deilig om "forum"-linken ikke åpnet seg i et nytt vindu. :p

 

Ellers må jeg si bra og godt utført arbeid!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte også det nye designet, gratulerer.

Men som andre har påpekt vil jeg foretrekke mer plass til "siste fra forum" og at hele siden midtstilles. For de som bruker oppløsning over 1280*1024 blir hele siden "klemt" inn til venstre kant av skjermen. Er ikke spesielt begeistret for den store prisguideboksen heller.

 

Gleder meg til oppgradert design på forumet.

 

Stå på. :thumbup:

 

XenZor

Lenke til kommentar

Gratulerer!

 

Mitt første møte:

Det føltes litt forvirrende da jeg så Hardware.no annonsen. Siden jeg har kommet hjem fra The Gathering 2005 @ Vikingeskipet, Hamar sitter jeg på en litt treg linje så det tar tid å laste opp. De nye logoene deres er fine, men kommer litt i konkurranse med noen av annonsene (tror jeg å synes :p )

 

Tar en ny titt...

 

Flott!'

 

LOZER

Lenke til kommentar
Jeg vet om en feil som jeg ikke har fått "knekket" ennå: I IE ligger ikke "siste fra forum" og reklamen under på rett plass. Ut over det tror jeg ikke noe skal være feil.

 

Jeg har sjekket med:

Opera 7.54

IE 6.0.2900

Mozilla v.1.0 Preview Release

Og så er det så fint med reklamer som ønsker oss Godt Nytt år......

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...