Gå til innhold

Tinted Project - By Kverna ^ Update 9/4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kverna dette ser bare sinnsykt bra ut da! Lykke til!! gleder meg:D

 

*Off Topic*

sigen: Sote MC hjelmen er ikke det beste å anbefale, når det blir mørkre blir det vansklig å se, Moped, og Motorsykkel har ikke beste lysa, hvertfall ikke mopedene. Solbriller innenfor hjelmen funker veldig fint :D

 

 

Er til tider litt pinelig med alle blikkene du får når du kjører sikk sakk mellom alle bilene i rushtrafikken, og sniker deg lengst fram i hvert kryss. Vil absolutt kjøpe meg sotingsfilm :)

Endret av Raphaug
Lenke til kommentar

Liten bildeupdate.

Har ikke fått gjordt all verden, litt pga rydding av rommet og noe pga en uskyldig fingers møte med en vifte :cry: .

Men dette er resultatet:

 

DSCN1223.jpg

DSCN1224.jpg

DSCN1225.jpg

de7bc1e8.jpg

Og her kuttet ned overskuddsfilmen.

 

Er ikke helt fornøyd med sotingen, tror jeg skal ta ett lag til før jeg sier meg ferdig. Liker heller ikke fargen på selve kabinettet. Men er så stor jobb å lakkere hele så det får bare stå til en annen gang, husk at en modd blir aldri ferdig :roll:

 

Så får vi se når det kommer ny update fra denne kanten :)

Lenke til kommentar

Update!

 

Har ikke fått gjordt noe særlig siden jeg driver å river noe vegger på rommet mitt.. Vanskelig å få plass til noe annet enn rot da. Men satte meg ned og la på film på side døra. Her er bildene:

 

DSCN1241.jpg

DSCN1242.jpg

Dette er da WIP(work in progress) så ikke bry dere om bobler osv :) Alt er glatta ut nå.

Får se når det blir update igjen, spørs hva jeg får gjordt :)

Lenke til kommentar
og så fort jeg så ordet katode mista jeg interessen.

 

takk for meg

 

 

EDIT: SkrivurLeifur

Ærlig talt! Får være grenser til trangsynhet

Spiller ikke CS har ikke gjort det på noen år, ikke liker jeg ferdigmodda fjortis og gamer kasser heller...

Men katoder kan faktisk bli pent, men bare hvis det brukes riktig!

 

Keep on modding kverna :thumbup:

Endret av CaZiO
Lenke til kommentar
Ærlig talt! Får være grenser til trangsynhet

Spiller ikke CS har ikke gjort det på noen år, ikke liker jeg ferdigmodda fjortis og gamer kasser heller...

Men katoder kan faktisk bli pent, men bare hvis det brukes riktig!

 

Keep on modding kverna :thumbup:

Jeg er ikke trangsynt, jeg er realist.. Realiteten er at jeg liker ikke Katoder, har aldri likt katoder og kommer heller aldri til å like katoder..

 

Nå er det interessant for meg å vite hvorfor du drar frem cs her, uten å være FOR OT

Lenke til kommentar
Ærlig talt! Får være grenser til trangsynhet

Spiller ikke CS har ikke gjort det på noen år, ikke liker jeg ferdigmodda fjortis og gamer kasser heller...

Men katoder kan faktisk bli pent, men bare hvis det brukes riktig!

 

Keep on modding kverna  :thumbup:

Jeg er ikke trangsynt, jeg er realist.. Realiteten er at jeg liker ikke Katoder, har aldri likt katoder og kommer heller aldri til å like katoder..

 

Nå er det interessant for meg å vite hvorfor du drar frem cs her, uten å være FOR OT

Stå på Kverna, blir fint dette! :)

 

 

@ Snittleif; Få deg ett liv........

 

Trangsynte menneske!

Lenke til kommentar

@ Snittleif; Få deg ett liv........

 

Trangsynte menneske!

jeg husker ikke hvor jeg mista mitt.. kanke du hjelpe meg å lete a?

 

Men blir ikke juletre Snittleif, det kan jeg love deg. Bare 1 farge, og bak det sota vinduet vil det bli ganske dempet. Skal se om det finnes noen katoder i huset, hvis ikke må jeg bestille

 

Enda har jeg ikke sett et eneste kabinett med katode på innsiden, som jeg har syns vært pent..

 

Klarer du det, Kverna, er du min nye gud :p

Jeg likte jo alt annet du har her ;)

 

 

EDIT: Feilquoting og skriveleif og alt som verre er. :blush:

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...