Gå til innhold

1100 kanaler for KUN 298,- i året


Fuel

Anbefalte innlegg

hørtes veldig frsitene ut, er det noen som har prøvd dette?

Både siden, domenet og tilbude virka litt humbug..... er ikke noe mulighet for kontakt uten om bestilling... Var en del ting eg lurte på som om det blei bundet opp mot linja, eller det var passord/brukernavn, slik eg kunne se tv fra der det passa meg

http://vision.toppselger.no/

 

edit: post 666 :p

Endret av Fuel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hørtes utvilsomt tvilsomt ut!

 

Men om noen her kan bekrefte at det stemmer så count me in!!!!

 

Edit: Kremt; VisionOnline tilbyr TV fra hele verden. Vi har kanaler fra Russland, Irak, Iran, Bosnia, Canada, Tyskland, Island, Pakistan, Egypt, Israel, Chile, Latvia, Litauen, Usa, Afrika, Australia, Sverige, Norge, Danmark og Finland.

 

Det blir vel egentlig kanaler bare fra ca 5 land som er sebare for for oss...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Å ikke opplyse fullt om hva slags kanaler de faktisk tilbyr, samt svært sparsomme opplysninger ellers er iallefall nok for meg til at varskulampene blinker. I tillegg så burde dette bryte med markedsføringsloven, da de ikke sier noe om kanalene.

 

Lisensavtalen nevner kun Crude Oil Inc (!), olje-tv? :p

Lenke til kommentar

HeHe.

Søkte raskt på google etter VisionOnline og etter CrudeOil Inc,

der var det ikke noe som lignet på dette som hadde med internett

eller tv-sendinger og gjøre. :D

Skulle liksom være verdens største tvformidler så det er rart

att det ikke er noe og finne på nettet andre plasser.

 

Så jeg konkluderer med att dette er lureri, og råder

alle til og holde seg unna dette. :thumbdown:

 

Ivan

Lenke til kommentar

Går iutfra å etter å ha lest lisensavtalen at dette er noe webtv greier, altså at man må se på tv via browser....tja, kunne jo vært kjekt sammen med en HTPC.

 

Søk på Kvasir etter "VisionOnline" så finner man litt mer, annonser med mer tekst og slikt.

Endret av Eplejus
Lenke til kommentar

hmm, veldig suspekt når ikke google finner noe om visiononline eller crude oil.

 

Med unntak av denne tråden...

 

alt en finner er noen som prøver desperat å selge dette på flere norske sider.

 

gibud.no,qxl,rubrikksiden,varp.no.eniro.no...

 

for meg virker dette som å være på lik linje med å kjøpe en import guide hefte til 200kr. Eller prosjektor til 200kr som består av ei rund glassskive og instrukser.

 

Eller for den saks skyld pyramide produkter som 5000 kr for retten til å selge verdens beste grønnsåpe.

 

Se tusenvis av tv kanaler gjennom nettet...hmmmm

Lenke til kommentar

Eller bare gå inn på http://www.toppselger.no/ og lese på tråden "presentasjon" eieren av domenet har presentert seg der. "Corleone" kaller han seg.

 

Btw: Passende navn for en mafioso :p

 

Etter å ha lest noen av postene på http://www.toppselger.no/ tror jeg dette er noe å holde seg unna. Et forum hvor brukerene psyker seg opp til å starte MLM-bedrifter. Og de gutta driver jo aaaaaaltid seriøst :!:

 

 

EDIT: MAFIOSO

Endret av Chris_Henrik
Lenke til kommentar

Fra lisensavtalen:

Informasjon via E-post: Ved å akseptere denne COISBA aksepterer du også at Crude Oil Inc kan sende deg viktig informasjon vedrørende oppgradering, abonnement som er i ferd med å gå ut, samt andre ting som er av nødvendighet for deg som kunde. Crude Oil Inc vil også med dette ha tillatelse til å med jevne mellomrom sende deg tilbud på andre produkter utviklet av Crude Oil Inc, samt månedlig sende deg nyhetsbrev om vår virksomhet, og nyheter som kommer.

 

Crude Oil Inc kan dersom virksomheten finner det for godt selge komplett kundeliste bestående av navn, adresse, telefonnummer og e-post til en tredjepart for bruk ved markedsføring, kundeundersøkelse eller i statistikkvirksomhet.

 

Koselig.

 

MVH Audun

Lenke til kommentar

nå er det jo alt klart...

 

hvis du leser på toppselger forum, og bruker corleone:

 

 

 

TM/DM/E-MAIL/SMS Lister selges

 

så ser du at han selger slike opplysninger...

 

så..alle som er så "dumme" å bite på noe slikt, kommer på den listen. Og deretter vil de få mail,brev og telefoner fra andre som vil utnytte dem.

 

og jeg liker prisen 298..akkurat lavt nok til at enkelte tenker at de har råd til å miste beløpet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...