Gå til innhold

Er MSN nede? Sjekk her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Har et problem, når jeg logger meg inn på msn, står det bare logger inn. Og så går den tilbake til innloggingsvinduet igjen. Jeg kommer ikke inn. Har prøvd alt, avinstalert og innstalert på nytt og prøvd med en annen adresse. Gidder ikke å formatere pc for dette. HJELP MEG!?

 

Jeg har samme problem. Jeg kommer meg til kontaktlista i rundt 10 sekunder, også er jeg tilbake til innloggingsvinduet igjen.

Lenke til kommentar
Har et problem, når jeg logger meg inn på msn, står det bare logger inn. Og så går den tilbake til innloggingsvinduet igjen. Jeg kommer ikke inn. Har prøvd alt, avinstalert og innstalert på nytt og prøvd med en annen adresse. Gidder ikke å formatere pc for dette. HJELP MEG!?

 

Jeg har samme problem. Jeg kommer meg til kontaktlista i rundt 10 sekunder, også er jeg tilbake til innloggingsvinduet igjen.

Jeg kommer ikke til kontaktene en gang jeg:(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Heisann! Som dere sikkert merker, er nettet mitt for øyeblikket oppe! Når jeg derimot prøver å logge på på min MSN-account, som de sier det borte i Unite'n, står det "logger på...", før den etter et par minutter kommer opp med den vanlige feilmeldingen! Det er derfor jeg nå spør dere: Er MSN nede, eller er det bare min som ikke er fullstendig up and going, som de sier det borte i Unite'n?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...