Gårby Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Når jeg skal spille av mov. filene mine, enten med Quicktime eller Media player classic, så oppstår følgende problem: - Hvis jeg skal se filmklippet i Fullskjerm-modus, så blir skjermen bare grønn!! Jeg kan altså bare se klippet i et lite vindu. Det går ikke å gjøre vinduet litt større engang. Hadde vært kjekt om noen visste hva dette skyldes. (PS! En kompis hevder han kan se mov.filene sine i Windows media player. Det kan vel ikke stemme??!)
danno_O Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Det med kompisen din veit jeg ikke, men kanskje det hjelper å installere en ny videocodec?
b-real Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Et tips for deg som prøve å spille av *.mov filer kan være mediaspilleren VLC. Trenger ingen codecs for å spille av og du får sett så og si alt av media på den.
Gårby Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 Takk for svar! Videocodecs? Er veldig blank på dette her, har du en link? =) VLC, er det en bra spiller? Tror ikke det er spilleren det er problem med da, siden jeg har prøvd to spillere som begge støtter MOV-formatet...men de klarer ikke å spille av i FULLSKJERM-MODUS...det er det jeg sliter med...
miCro Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 VLC er veldig bra når det gjelder støtte av ulike formater, men er ikke spesielt brukervennlig. K-Lite Mega Codec Pack bruker jeg selv. Den installerer støtte for alt mulig av formater, også de sære som quicktime, realplayer etc. og gir deg muligheten til å spille av alt i en spiller. Du kan velge mellom Media Player Classic og BSplayer (jeg foretrekker personlig BSplayer).
Gårby Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 Takk igjen! MEN problemet er som tidligere skrevet ikke å finne en spiller som takler selve MOV-formatet. Det takler både Quick time og Media player classic. MEN jeg får ikke sett filmsnuttene mine i noe større vindu enn det som filen åpnes i..altså veldig lite. Tidligere kunne jeg justere helt opp til FULLSKJERM-modus, men IKKE nå lengre. Noen som vet hva som har hendt med maskina mi?? Kjempetakknemlig for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå