Gå til innhold

Trenger bilder av norsk ungdom!


fxwz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes virkelig synd på deg Carsten. Serr, de folka der er lættis så det holder.  :no:

SÅ DET HOLDER :lol:

 

Har aldri snakket med noen av dem, men i og med at jeg går på en skole hvor det finnes umåtelig mange idioter, så har jeg sett dem. Ikke snakket, ikke utvekslet et ord, men sett.

Jeg kjenner vel noen av dem litt bedre, observerer et bilde av meg selv der til og med.., men jeg tar sterk avstand fra de fleste der..

Lenke til kommentar
www.daheaven.tk og www.pilzout.tk

 

FANTASTISK morsomme sider. :lol:

 

EDIT:

Daheaven er nede. Uansett, pilzout er oppe. Der er det bilder av ungdom. :!:

Var inne på www.pilzout.tk. Der hadde de jo mange interresante bilder, dette foreksempel. Har denne karen en banan i lomma eller er han bare glad for å sitte ved siden av han andre? :pcheck it out :tease:

 

Kom heller ikke som et sjokk at det var cider pløtepusene satt å drakk på ;)

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
_Denne_ karen til høyre ser jo ut som han har dusjet i brunkrem :)

 

_Denne_ jenta/jentene (:p) bør vertfall roe ann ned på farge i tryne... :yucky:

Jeg har ikke ledd så godt på lenge. :lol:

 

Bildene av disse vattnissene skulle vært postet i humor kategorien. Jeg må virkelig ta meg en tur til Oslo ehm.. vest? Jeg har syns hverdagen har vært litt grå i det siste og hadde trengt noe å le av..

Lenke til kommentar
_Denne_ jenta/jentene (:p) bør vertfall roe ann ned på farge i tryne...  :yucky:

Ingen har noengang tvilt på at hun ene bruker brunkrem. Hun ble vel på sin skoles skoleball kåret til årets brownie eller noe. Ingen er i tvil, så mye kan jeg si.

 

_Denne_ karen til høyre ser jo ut som han har dusjet i brunkrem  :)

Moren hans driver, om jeg ikke tar feil, med import av brunkrem. EDIT2: Jeg blander. Det gjør hun ikke. :p

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...