Gå til innhold

glømt passord til maskin! hjelP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei....hvordan opner man en maskin når en har glømt passordet? jeg skiftet passord i går på pcen min, men har glømt det allerde! :( hvordan kommer jeg meg inn i windows nå? :cry: trenger sårt hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feilpost, hva har dette med spill å gjøre? At du bruker pcen til spill? Men uansett, tror det går hvis du resetter CMOS (et slags batteri på hovedkortet). Men jeg er ikke den i forumet som vet mest om sånt.

Skrevet

Bah...at folk ikke kan lage et passord som er lett å huske. selv bruker jeg det samme passordet hele tia..da husker jeg det lett

Skrevet

Har du glemt administratorpassordet også?

Hvis ikke kan du logge inn som administrator og resette passordet ditt tror jeg. :)

Lykke til.

Skrevet
Eller ta ut batteriet i som står i hovedkortet og sette det inn igjen. Da resetter du BIOS'en ihvertfall.. =)

Resetter du Windowspassordet ved å resette BIOS?

Skrevet

selvføgelig restarter du ikke Windows passord ved å ta ut batteriet. mange sier at hvis man legger inn Sp2 i XP så går ikke det med å tilbake stille passord i Safe mode. for da er det i følge noen satt passord på admin kontoen sånn at den er sikker. selv har jeg aldri hatt problemer med akkurat det men.

jeg er ikke 100% sikker på dette, men jeg mener å huske at passordet blir tilbakestilt når man reparerer Windows installasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...