Gå til innhold

hvorfor kritiserer dere folk fra Bærum?


MagnusW

Anbefalte innlegg

Har i det siste lest sjukt mange forum tråder på diverse foums der folk "hater" og rakker ned på oss fra Bærum.

Mange som kritiserer oss for klesstilen vår, hvordan vi oppfører oss og "tar vare på oss selv".

Dette provoserer meg veldig! Bare pga. vi bor i Bærum og fedrene våre har kommet litt lengre opp i systemet og tjener mer enn en gjennomsnitts normann gjør, betyr ikke det at dere kan komme å kritisere og rakke ned på oss?!

 

Noen andre fra Bærum som føler det samme?

Vil også ha respons fra ikke_Bærum's_folk.

Endret av Elorfin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm. mitt første spørsmål til deg må bli om dette er en seriøs post eller om du bare troller.

 

Bare innstillingen din om at alle dere som bor i Bærum er "lenger oppe" enn alle andre er for meg mer enn god nok grunn til å heve øyenbrynene et par hakk og begynne å tenke skumle tanker om pappagutter som liker å ha diamantøredobber og dyre klær fordi det er det de tøffe ghettogutta i usa sier er tøft.

 

men, der igjen, det er bare min mening. :)

Lenke til kommentar

Lol, folk Bærum er ikke nødvendigvis høyere opp i systemet.

 

Du tror vel at alle fra Oslo har gjennomsnittsutdannelsen fra folk som bor på nordtvedt elns.

 

Tragisk. Jeg bor både i Oslo (vest) og Bærum i helgene hos far og vet godt at ikke alle i Bærum kjører BMW og bor i kjempevillaer. Finnes mange ynkelige personer der du kommer fra også.

 

Og hvorfor folk rakker ned på sånne som deg (antar du er slik folk beskriver stereotypen av en bærumsgutt) Har kanskje noe med holdningen til denne gruppen.

 

Når du sier folk fra Bærum har kommet bedre ut i verden enn folk fra Oslo, noe dere helt sikkert sier uten skikkelige stattestikker. (ta bærum kontra Oslo-vest og se hvem som har høyest snittinntekt) er det klart folk blir hissige. Ikke vær så forbanna høy i hatten så kanskje du er med på å snu en teit trend om at Bærumsgutter er så sinnsykt overlegne andre grupper av samfunnet ellers.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er du helt teit eller?

 

Neida, fra spøk til alvor, hvorfor sier du fedrene? Lever alle i Bærum på fedrene? Du virker som både overlegen og kjønnsdiskriminerende i det du skriver.

 

Jeg kan godt innrømme at jeg ikke liker folk fra Bærum.

Lenke til kommentar
hmm. mitt første spørsmål til deg må bli om dette er en seriøs post eller om du bare troller.

 

Bare innstillingen din om at alle dere som bor i Bærum er "lenger oppe" enn alle andre er for meg mer enn god nok grunn til å heve øyenbrynene et par hakk og begynne å tenke skumle tanker om pappagutter som liker å ha diamantøredobber og dyre klær fordi det er det de tøffe ghettogutta i usa sier er tøft.

 

men, der igjen, det er bare min mening. :)

okay, mente ikke at alle som bor i BÆrum er over ALLE i norge, mente at mange som bor i Bærum, tjener mer enn en gjennomsnits normann. Okay?

Men det jeg mener er; om vi i Bærum kler oss annerledes en dere, så trenger dere ikke kritisere oss for det?

 

EN anne ting er om gutter fra Bærum virker overlegne eller frekke mot andre, om det er det dere mener?

Endret av Elorfin
Lenke til kommentar
Mange som kritiserer oss for klesstilen vår, hvordan vi oppfører oss og "tar vare på oss selv".

Dette provoserer meg veldig! Bare pga. vi bor i Bærum og fedrene våre har kommet litt lengre opp i systemet og tjener mer enn en gjennomsnitts normann gjør, betyr ikke det at dere kan komme å kritisere og rakke ned på oss?!

:ermm:

Skriv noe mer enn en smiley! Har du noe å si? Ikke det? Nei, så ikke svar.

du hadde nå heller ikke så mye bra og si

Fordi vi er de tøffeste.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg kan godt innrømme at jeg ikke liker folk fra Bærum.

Hahaha! Du kjenner alle i bærum. :roll:

Nei, gjør du?

 

Jeg sa "folk" ikke "alle folk". "Folk" som i "noen" eller "de fleste" folk. Jeg kan forandre det til; jeg misliker kulturen blant flere folk i bærum sterkt.

Lenke til kommentar
okay, mente ikke at alle som bor i BÆrum er over ALLE i norge, mente at mange som bor i Bærum, tjener mer enn en gjennomsnits normann. Okay?

Men det jeg mener er; om vi i Bærum kler oss annerledes en dere, så trenger dere ikke kritisere oss for det?

 

EN anne ting er om gutter fra Bærum virker overlegne eller frekke mot andre, om det er det dere mener?

Jeg håper inderlig ikke du tror at en "gjennomsnits normann" ser ned på dere grunnet klesstilen mange av dere har. Vi ser ned på dere fordi dere tror dere er så mye bedre enn alle andre, og ser på dere selv som noe bedre. Og det kommer tydelig frem at du er en av de :roll:

Lenke til kommentar
okay, mente ikke at alle som bor i BÆrum er over ALLE i norge, mente at mange som bor i Bærum, tjener mer enn en gjennomsnits normann. Okay?

Men det jeg mener er; om vi i Bærum kler oss annerledes en dere, så trenger dere ikke kritisere oss for det?

 

EN anne ting er om gutter fra Bærum virker overlegne eller frekke mot andre, om det er det dere mener?

Jeg håper inderlig ikke du tror at en "gjennomsnits normann" ser ned på dere grunnet klesstilen mange av dere har. Vi ser ned på dere fordi dere tror dere er så mye bedre enn alle andre, og ser på dere selv som noe bedre. Og det kommer tydelig frem at du er en av de :roll:

Agreed.

Lenke til kommentar
okay, mente ikke at alle som bor i BÆrum er over ALLE i norge, mente at mange som bor i Bærum, tjener mer enn en gjennomsnits normann. Okay?

Men det jeg mener er; om vi i Bærum kler oss annerledes en dere, så trenger dere ikke kritisere oss for det?

 

EN anne ting er om gutter fra Bærum virker overlegne eller frekke mot andre, om det er det dere mener?

Jeg håper inderlig ikke du tror at en "gjennomsnits normann" ser ned på dere grunnet klesstilen mange av dere har. Vi ser ned på dere fordi dere tror dere er så mye bedre enn alle andre, og ser på dere selv som noe bedre. Og det kommer tydelig frem at du er en av de :roll:

hva vet du om at jeg tror at ejg er mye bedre enn alle andre?!

GRunnen til at jeg skrev dette er at mange tar alle som bor i Bærum under samme kam!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...