Gå til innhold

Dell UltraSharp 2001FP (erfaringer!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I utgangspunktet skal ikkje det ha noko å sei sidan singeldvi-kabelen søtter 1600x1200 med god margin. men det som kan vere er at dualdvi-kablene ser ut til å vere av bedre kvalitet enn dei medfølgande kablane.

Hadde det vært snakk om analoge signaler, ja, da hadde jeg vurdert å kjøpe en eller annen superduper MonsterCable.

 

Men, bildet ser helt knall ut med den medfølgende kablen. Mulig jeg kanskje skulle låne en Dual Link kabel bare for å teste (en gang for alle)?

Lenke til kommentar
Har akkurat fått skjermen i hus: Har bare en ting å si, løp og kjøp! Døde pixler? ZERO! Gjennomskinn? Klarer ikke å finne det, svart skjerm er virkelig svart!

 

Har nettopp fått min i hus også. (igår). Hadde ingen døde pixler og jeg er virkelig fornøyd med den til nå. se bittelitt gjennomlysning i den ene kanten oppe til venstre. Men det er så lite at det går ikke an og irritere seg over.

 

Er man ute etter en lcd skjerm til ca 5 lapper så ville jeg anbefalt Dell 2001FP.

syns ikke den er særlig ille i lave oppløsninger som 800*600 heller. Den var jo sinnsykt mye finere bilde på enn den gamle 19" CRT skjermen.

Lenke til kommentar

Har nå fått inbytte skjerm... Var litt trøtt da jeg henta den hos linjegods, så jeg bare glemte å levere den gamle skjermen... Og nu sitter jeg her med 2 stk skjermer :thumbup: Ganske kult det... nesten synd at en av dem må leveres tilbake. Har ikke testa den nye skjermen helt enda. Regner med å gjøre det i løpet av helgen. Men det ser ut at det er ganske mye gjennomlysning på den nye skjermen også. Er det begrensninger på hvor mange ganger man kan få byttet sjerm hos Dell?

Lenke til kommentar

Da var endelig skjermen min på plass etter at den har ligget hos Linjegods på Alnabru siden torsdag forrige uke! ( :thumbdown: )

 

Førsteinntrykket mitt er veldig bra. Ingen dødepixler og instillingene virker perfekt out-of-the-box. Har testet litt med HL2 og kan ikke si jeg merker noe som helst til etterslep. På film kan jeg se bittelitt til baklys nederst i venstre hjørne, og det kun om jeg prøver å se det. Ikke plagsomt i det hele tatt. :)

 

Så, til alle som vurderer denne skjermen; løp og kjøp så lenge tilbudet varer! :w00t:

Lenke til kommentar

Virker som det er litt varierende kvalitet på skjermene, og dette er nok et restultat av at den er så billig. Mange som har raportert og jeg har vel lest nesten alle.

 

Derimot hadde jeg aldri godtatt fargefeil! vil heller ha to pixler som jeg kun ser når jeg leter etter dem, enn en fargefeil eller gjennomlysning...

 

Stå på krava, burde være garantisaker.

 

Personlig er jeg superfornøyd med skjermen og merker ingen etterslep, god skjerm til ekstremt lav pris.

Endret av lancaster
Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det fra man bestiller skjermen fra dell til man får den? bestilte min på tirsdag, og den står nå under "produksjon".

 

Det tar vel normalt ca en uke pluss minus, de sier det tar 10 arb. dager, men min brukte 5 arbeidsdager når jeg handlet :)

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det fra man bestiller skjermen fra dell til man får den? bestilte min på tirsdag, og den står nå under "produksjon".

Jeg bestilte widescreen varianten den 11, og nå 29 er den endelig kommet til steg 5; sendt.

 

På siden til de som leverer/sender står det at jeg kan vente den hit 6.mai.

 

Sinnsykt dårlig vil nå jeg si.

Dell imponerer ikke. Faktisk angrer jeg litt på at jeg har bestilt fra dem, enda skjermen var til VELDIG god pris.

 

Det er kjipt å vente fire uker og ikke vite om den må sendes i retur 3 ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...