Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Du må bare gjøre det etter den gode gamle "gå over hver millimeter" metoden. Sjekk også at alt sitter på plass på motoren, og sjekk også bryteren i girkassa.

 

Når du tester med andre batterier, skjer det absolutt ingenting, eller kommer det kanskje et lite klikk fra motoren og blir ledninger eller motoren varm etterhvert? Hva slags batterier har du testet med? Kan være litt risky å teste med kraftige batterier om noe har låst seg da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må bare gjøre det etter den gode gamle "gå over hver millimeter" metoden. Sjekk også at alt sitter på plass på motoren, og sjekk også bryteren i girkassa.

 

Når du tester med andre batterier, skjer det absolutt ingenting, eller kommer det kanskje et lite klikk fra motoren og blir ledninger eller motoren varm etterhvert? Hva slags batterier har du testet med? Kan være litt risky å teste med kraftige batterier om noe har låst seg da.

Aha, aldri skrudd våpen før da :p hvordan løsner jeg greiene? har fått "knekt geværet og sånt"

Kan legge ved bilder :)

Lenke til kommentar

For å løsne "greiene" så må du ta ut pinner og skru ut skruer. Mener ikke å være spydig, men er litt vanskelig å skru for deg over nettet, hehe. Enten så må du ta en kjangs og prøve å fikse det selv, eller levere geværet til en forretning, eller bedre, om du kjenner en erfaren airsoft tekniker, betale han en slant for å se på geværet.

Lenke til kommentar

Youtube - solution to all your problems :w00t:

Kanskje sikringa er gått? Husker jeg satt og strevde med en MP5 i en hel mnd. før jeg sjekka sikringa som var svidd tvert av :confused:

sjekket sikringa, den var helt blank og fin den :p

 

Men f*** ta wasteland, de bruker flere dager påm å svare meg på mail -.-

 

Skal kanskje kjøpe meg KJW sin M700 gas sniper da :D

Lenke til kommentar

Jeg har kommet frem til at jeg skal nok kjøpe meg KJW sin M700 fra redwolf, men man kan velge powerupgrade... bør jeg ta med det? er litt keen siden det står at de monterer pressløp og noen fjerer "springs"

 

link: http://www.redwolfai...olice_Model.htm

 

 

Edit: Custom upgrade increases the power of the KJ M700 significantly to become a true sniper rifle in the field with 450fps+ of power using a 0.2g BB. Upgrade includes replacing a series of springs, custom gun-smithing, and installing a precision 6.03mm (or better) inner barrel.

 

De har jo også paintjob sak da, så kan jo få den i woodland, som kunne vært fett

Endret av anonymus94
Lenke til kommentar

Youtube - solution to all your problems :w00t:

Kanskje sikringa er gått? Husker jeg satt og strevde med en MP5 i en hel mnd. før jeg sjekka sikringa som var svidd tvert av :confused:

sjekket sikringa, den var helt blank og fin den :p

 

Men f*** ta wasteland, de bruker flere dager påm å svare meg på mail -.-

 

Skal kanskje kjøpe meg KJW sin M700 gas sniper da :D

 

Kan være brudd i enden på den saken inne i sikringen, mao vanskelig å se at den er i orden. Prøv å ta av sikringen og sett kontaktene sammen - se om det funker da..

Lenke til kommentar

Heisann, jeg har nylig kjøpt meg en gassdrevet softgun. Og lurte derav på hvor man får kjøpt gass til denne pistolen. Det er en GBB, så det er ikke co2 jeg er på utkikk etter. Finnes det noen butikker i Oslo området som selger gass? hvis ikke, er det noen internettbutikker som anbefales?

Lenke til kommentar

Heisann, jeg har nylig kjøpt meg en gassdrevet softgun. Og lurte derav på hvor man får kjøpt gass til denne pistolen. Det er en GBB, så det er ikke co2 jeg er på utkikk etter. Finnes det noen butikker i Oslo området som selger gass? hvis ikke, er det noen internettbutikker som anbefales?

Gass i norsk nettbutikk:

http://game-on.no/categories/kuler-gass-div-gass

http://butikk.wasteland.no/softgun/kuler-gass.html

 

Game-on har ihvertfall et større utvalg av gass. HAr Ultair sin gass.... virker rimelig dårlig på min m9 heavy weight...

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at softgun eier, minus løpinga da jeg er lat, men det kommer seg. Jeg har nå bare ett billig våpen jeg kjøpte da jeg hadde muligheten til det der og da (MP5), men er ute etter noe med mange muligheter mht. ekstraytstyr etc. Ønsker også muligheten til komplett demontering/monterting om dette finnes.

 

Jeg har sett litt på; http://game-on.no/products/ca-m15a4-ris-carbine-blowback. Kommer nokså sikkert ikke til å kjøpe fra den siden (flott side tho), da jeg har noen planer. Den var noe dyr, men planlegger å ha den lenge og bruke en god del, så kan likegjerne legge en del penger i det. Skal også bruke til "uniform" på en måte.

 

Noen andre som har det våpenet, eller andre dere kan anbefale? Er ute etter noe noe moderne. Hadde vært gøy med noe WW2 våpen også, men tar det senere. Av utstyr er sikte veldig bra, og lykt. Laser hadde også vært tøft. Alt må være avtagbart. Må også tåle en trøkk, så være så autentisk som mulig. Blowback og slike ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...