Gå til innhold

HW.no guild - Horde (les første post)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig dette er nevnt før, men hadde det ikke vært en ide å ha både Horde og Alliance-guildet på samme server sånn at de kan få banke dritten ut av hverandre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mulig dette er nevnt før, men hadde det ikke vært en ide å ha både Horde og Alliance-guildet på samme server sånn at de kan få banke dritten ut av hverandre?

For en fantastisk ide :hmm:

Skrevet (endret)

Fordiat? Spilte Tauren i betaen serru, da som druid så jeg er jo forsovidt ganske kjent med det. Hmm, en begrunnelse hadde vært greit.

Endret av Netforce
Skrevet

Filler'n. Siden poll'en stenger i dag, er det vel så godt som opplagt at det blir Burning Blade. Tror jeg går over til Alliance-guildet om det blir en annen server der. Orker ikke slike fjortisservere, så jeg må bare beklage. Men, men! Det er vel ikke så farlig om en person går over på Alliance-guildet, eller hva?

Og vær så snill: Ikke si noe om at "det går bare ann å stenge General-chatten". Faktum er det at jeg ikke møter på særlig hyggelige medspillere der heller.

Skrevet (endret)

Hmm, blir det Burning Blade så tror jeg at jeg står over jeg også, kan trådstarter flytte over min stemme til Sunstrider? Å sitte i kø for å spille synes jeg personlig er for dumt.

Litt vanskelig å si per akkurat nå hvordan belastningen på disse serverene er, men vi burde da velge blandt medium-populated serverne ikke blandt de som er queued....

Endret av Netforce
Skrevet

Synes ikke ventinga er det værste, men på Burning Blade er miljøet ganske dårlig. Har opplevd flere ganger å bli "mobba" av folk 20 levler over meg, samt at mange er barnslige og Wannabe-nazier. Så jeg kommer til å gå over på Alliance-guildet om det blir BB her og noe annet der.

Skrevet

Ser ut som det blir Burning Blade, og det blir uaktuellt for min del. Den er proppet med folk (high lvl også) og ikke minst er den "offisiell" norsk server. :roll:

Skrevet
Fordiat? Spilte Tauren i betaen serru, da som druid så jeg er jo forsovidt ganske kjent med det. Hmm, en begrunnelse hadde vært greit.

Største problemet en shaman har er egentlig en mangel på "crowd control", slik som stun, fear og snare spells. Dette kompenserer tauren ganske godt for med "war stomp", som stunner fiendene slik du får healet deg. Har reddet meg noen ganger ;)

Skrevet

Hva med å droppe Burning blade som alternativ rett og slett? Virker jo ikke som om noen av de som er gira på dette er interessert i den serveren overhode.

Skrevet

Kan det ikke være en ide å finne ut hvor mange som hopper over, eller som ennå er interessert i horde guild på BB? Virker som en del hopper av om det blir denne serveren og det er jo litt kjipt om horde guildet ender opp med 4-5 spillere ;)

Skrevet

Jeg gidder ihvertfall ikke være med om det blir BB. Det å bli kvitt det værste fjortispakket var en av årsakene til at jeg valgte Earthen Ring.

Skrevet

Jeg tror størstedelen av fjortispakket spiller som alliance. Har 2 lvl15 chars på Silvermoon/horde-siden, og jeg har aldri sett/hørt snurten av idioter.

Så begynte jeg på Silvermoon/alliance. Kom meg ut av newbie-området og inn i den nærmeste byen.. og ble møtt av unger som "faen meg skulle snakke norsk på en europeisk server! "&¤%&/¤#""!!!!!""###"""""""!!!!!!", og resulterende krangling med de andre som ba dem om å ta seg bolle og snakke engelsk. Fantastisk bra førsteinntrykk, gitt..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...