Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Umulig å si. Kommer ann på arbeidsmarkedet når du går ut. Hvorfor lurer du på dette? Har du tenkt å gjøre et linjevalg på bakgrunn av forum-meninger om hvilken linje som gir marginalt bedre jobbmuligheter etter endt utdanning? :yes:

Kanskje noen andre kan uttale seg om I&IKT, for jeg vet ikke en dritt om den linjen. Har ikke hørt dem nevnt verken av venner, studiekamerater eller på karrieredager.

 

Har ikke tenkt å basere linjevalget på bakgrunn av forummeninger nei, men synes likevel det er interessant å høre studenters oppfatning av hvordan jobbmulighetene er.

Saken er den at jeg er veldig usikker på hvilken linje jeg skal velge av datateknikk, I&IKT og Petroleumsfag. Jeg liker både realfag (matte og fysikk) og programmering. Prøver derfor å finne ut mest mulig om disse studiene, også jobbmulighetene. :)

Lenke til kommentar
Kyb er jo en fin blanding av matte, fysikk og programmering. Dersom du ikke allerde har forkastet det, kan det være verdt å ta en titt på det.

 

Har sett litt på det, men har delvis slått det fra meg til fordel for de overnevnte linjene. Mulig jeg burde se litt mer på det før jeg slår det helt fra meg. Takk for innspillet :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...