Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Dersom man har to eksamener på samme dag, kan man da konte den ene til sommeren da, eller må man vente til neste semester?

Kommer an på hvem du snakker med. Kjenner en som fikk lov til det, og en som ikke fikk lov til det. Hvilket institutt er det snakk om?

Selv er jeg IME, fagene er tekled og matte2

Send en epost til eksamenskontoret ([email protected]?). Da får du helt sikkert høre at du får gyldig fravær i det ene emnet, noe som fører til at du får tilgang til konteeksamen. Jeg gjorde iallfall det =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil nye Berg studentby være ferdig til semesterstart i høst?

Ja. Og det kommer til å bli veldig, veldig fint der. Det skal väre visninger der tirsdag om et par uker, hvor du kan se på et par av leilighetene og få prospekt på alle sammen. Da skal også priser väre fastsatt. Husker ikke hvilken tirsdag det var, men jeg tror det er den 16.

Lenke til kommentar
Dersom man har to eksamener på samme dag, kan man da konte den ene til sommeren da, eller må man vente til neste semester?

Kommer an på hvem du snakker med. Kjenner en som fikk lov til det, og en som ikke fikk lov til det. Hvilket institutt er det snakk om?

Selv er jeg IME, fagene er tekled og matte2

 

Faen kolliderer de. Håper jeg får kont da, det hadde vært deilig :D

Lenke til kommentar
Går for tiden på HiST, men lyst til å ta noen fag ved siden av. Det jeg lurer på er; kan jeg ta fag ved NTNU dette semesteret?

 

Og nå som vi er inne på det, noen som vet om noen lette studiepoeng? Såvidt jeg har fått med meg så har dem gått bort i fra flervalgseksamener ved Dragvoll, men på emnebeskrivelsen står det fortsatt at det er flervalgseksamen som eneste vurdering. Noen som kan oppklare?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor i ****** jeg kan finne de ***** pensumlistene til de ***** ****fagene SØK1002, SØK1003 og PSY1050?? Har ræv**** hele internettet uten å finne et ***** spor av dem. It's ****** Learning viser ikke fagene under Courses, og fagene finnes ikke ved søking der.

 

Min teori er at NTNU og jødene konspirerer for å til en hver pris hindre at noen skulle få vite hva fagene faktisk handler om.

 

Hei!

Hvordan er jobbtilbudene til de som blir uteksaminert fra I&IKT med fordypning i produkt og prosess eller petroleumsfag nå for tiden?

Har mange jobbtilbud før de er ferdige, eller må de fleste lete etter jobb? Evt. hvor lett/vanskelig er det å få jobb hvis du må søke selv?

Kommer ann på. Det er ingen som får jobbtilbud før de er ferdige uten å prøve å få det. Tror du selskaper sender agenter inn for å infiltere NTNU, for så å spørre intetanende studenter om jobb? Noen kommer i kontakt med/søker på jobb før de er ferdige, andre gjør ikke. Jeg har faktisk aldri møtt noen fra I&IKT, men tror det er "det samme" som data (Dvs, hvis man spør en som går I&IKT om hva han går så vil jeg tippe vedkommende svarer "data", akkurat som de som går datateknikk). Dataingeniører fra nNTNU får lett jobb.

 

Edit: Parental Advisory, endel sensur

Endret av kalleklikk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...