Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hva med i nærheten av enten jernbanebrua eller sykehusbrua?

Det er cirka like langt å bare dra til Midtbyen, og du slipper lange og bratte oppoverbakker. Bare ta nummer 5 ned til byen og bytt til trikk der. Du får gratis overgang på bussbilletten.

Endret av A-Jay
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du begynne å gå et stykke, er ikke noen naturlig vei opp til trikkelinja.

Men hvis du går over Stavnebrua (regner med at det er den du kaller jernbanebrua) så kan du gå opp til Breidablikk.

Skrevet

Hører det skal være stas å studere i Trondheim og NTNU;

Hva er gjennomsnittsalderen på de som begynner på de to siste årene i master teknologi til høsten ? Er det mange der som kommer fra andre høyskoler rundt i landet?

Selv vil jeg søke på pup og undervannsteknologi. pup som 1. pri .. selvfølgelig ;)

Skrevet
Hører det skal være stas å studere i Trondheim og NTNU;

Hva er gjennomsnittsalderen på de som begynner på de to siste årene i master teknologi til høsten ? Er det mange der som kommer fra andre høyskoler rundt i landet?

Selv vil jeg søke på pup og undervannsteknologi. pup som 1. pri .. selvfølgelig ;)

Jeg var 28 da jeg begynte på de to siste åran på ntnu. Virker som om jeg er den eldste studenten på haugen. I fjor var vi 22 studenter på pup som fikk starte på 2-årig master etter å ha tatt bachelor på en høgskole. Av de 22 så var alderen stort sett rundt 24ish tror jeg.

Skrevet
Jeg kommer meg ikke over hvor genial den Matte 4-sangen er. Er det vanlig å få lyst til å ha Matte 4 av den? :tease:

Gleder meg til matte 4 pga den;), er på 2 og 3 atm.

Skrevet
Har fått full uttelling med mine relativt knotete koder, så er ikke godt si. Er vel egentlig flervalgsoppgavene som trakk ned.

Hva skal du isfåall klage på? Om fasit er rett så får du vel ikke mere uttelling på flervalgsoppgavene om de rettes på nytt?

AtW

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...