Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Du søker akkurat på samme måte som til vanlig neste år. Du kan prioritere bygg og miljø hvor du vil, og hvis du ikke kommer inn på noen høyere prioriterte studier, så kommer du garantert inn på bygg. Kommer du inn på et studie du har prioritert høyere, faller alle de lavere prioriterte fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva er nærmest skolen (komtek), trondheim sentrum, øst,vest,nord?

eller hvilken studentby er nærmest.

skal søke om leilighet/hybel/dele med noien

Det heter universitetet, ikke skolen. Kom.tek. holder til på Gløshaugen. Av SiT sine studentbyer er det Lerkendal, Nedre singsakerslette, Klostergata og Blokksberg som ligger veldig nært.

Lenke til kommentar
Jeg har kommet inn på bygg, men er i militæret nå. Jeg trenger derfor å vite når det er obligatorisk undervisning i august og september. Teknostart 11-21 august har jeg allerede fått med meg, men hva med tiden etter det? Fint om det finnes referanser på dette og.

Får du ikke skoledimma? Når hadde du innrykk?

Lenke til kommentar
Har kommet inn på IKT...gikk bygg dette året...har hørt at jeg bare kan starte i det andre året? hvor må jeg søke for å gjøre dette? og må jeg være med på imatrikuleringen på den nye linjen, selv om jeg er fadder på bygg?

du må ha minst fullført 5 av fagene fra 1.året i IKT.

Eller kan du ikke bli flyttet til 2.klasse

kontakt ntnu

Lenke til kommentar

Jeg skal tydeligvis bli trønder til høsten, kom inn på indøk! :new_woot:

 

Har ikke fått svar fra SiT når det gjelder hybel da, men tenker å ringe på mandag. Søkte i mars liksom.. Har vel voll som alternativ hvis ikke, men haster vel der og nå.

 

Jeg er uansett i kjempehumør i kveld :)

Lenke til kommentar
Hei, har kommet på venteliste #12 for mitt fagvalg, Teknisk Geofag. Vet dette er spekulering, men er det grunn for meg å ha et realistisk håp om å få komme inn i neste runde? Har noen erfaringer med å komme til tidligere?

Alle som kommer inn på siving på NTNU kommer inn i første inntaket, ingen får plass ved suppleringsinntak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...