Harkonnen 35 Report post Posted May 31, 2009 Vi får vente i spenning til camlon forbanner Trondheim for å ha så få krysninger av Nidelva, elendig brøyta og at byåsen blir brattere for hver uke (Jeg har selv bodd på nedre byåsen. Jeg gikk raskt lei for å si det slikt ) Quote Share this post Link to post
Daniel 47 Report post Posted May 31, 2009 Jeg bodde et godt stykke opp på Byåsen noen måneder i vinter. Det var ikke ulevelig, men jeg savner ikke å måtte ta buss eller trikk hvis jeg skulle noe annet sted enn til dagligvarebutikken. Quote Share this post Link to post
quakie 3 Report post Posted May 31, 2009 (edited) Glem det. Edited June 2, 2009 by quakie Quote Share this post Link to post
Guest Slettet-NIoHlfL Report post Posted May 31, 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Quote Share this post Link to post
A-Jay 1507 Report post Posted June 2, 2009 Sensur for EiT skulle falt i forrige uke, men jeg har ennå ikke sett noe til den på Studweb. Er det vanlig at ting tar så lang tid der i gården? :/ Quote Share this post Link to post
DrKarlsen 2 Report post Posted June 2, 2009 Jeg har heller ikke fått. Jeg ble lovet at det kommer denne uken. Quote Share this post Link to post
Zlatzman 878 Report post Posted June 2, 2009 Jeg fikk i går tror jeg, men landsbylederen leverte sensurlistene på onsdag. Tror det bare tar lang tid å få resultatene ut på studweb. Quote Share this post Link to post
Jann - Ove 600 Report post Posted June 2, 2009 Hvor blir det egentlig av begrunnelsen på exphilkarakteren min? Quote Share this post Link to post
A-Jay 1507 Report post Posted June 2, 2009 Mas på fakultet/institutt/eksamenskontoret. Ikke på diskusjon.no. Quote Share this post Link to post
kloffsk 2919 Report post Posted June 2, 2009 Hvor blir det egentlig av begrunnelsen på exphilkarakteren min? Hør med sim. Quote Share this post Link to post
Lemkin 2 Report post Posted June 2, 2009 Haha, bare C i helsepsykologi! Hadde forventa bedre når over 2/3 av spørsmålene var på det gamle eksamensettet jeg hadde lest på! Quote Share this post Link to post
A-Jay 1507 Report post Posted June 2, 2009 (edited) Haha, bare C i helsepsykologi! Hadde forventa bedre når over 2/3 av spørsmålene var på det gamle eksamensettet jeg hadde lest på! 2/3 = 66% ~ C-ish? Forresten, er det noen som sitter med en oversikt over de nøyaktige poenggrensene for karakterene etter endringene som ble gjort for et par år tilbake? Edited June 3, 2009 by A-Jay Quote Share this post Link to post
nr.4 3 Report post Posted June 2, 2009 Blank besvarelse gir score lik 0 poeng Maksimal total score er 100 poeng. Oppnådd total score ved eksamen tilsvarer: 90 - 100 poeng: A - Fremragende 80 - 89 poeng: B - Meget godt 60 - 79 poeng: C - Godt 50 - 59 poeng: D - Brukbart 40 - 49 poeng: E - Tilstrekkelig < 40 poeng: F - Ikke bestått Klippet fra en eksamen gitt i fjor. Quote Share this post Link to post
The Hoff 1857 Report post Posted June 3, 2009 Haha, bare C i helsepsykologi! Hadde forventa bedre når over 2/3 av spørsmålene var på det gamle eksamensettet jeg hadde lest på! 2/3 = 66% ~ C-D-ish? Forresten, er det noen som sitter med en oversikt over de nøyaktige poenggrensene for karakterene etter endringene som ble gjort for et par år tilbake? 40-50: F 50-60: D 60-80: C 80-90: B 90-100: A Tror uansett grensene bare er veiledende. Begrunnelsene for karakterene er så vidt jeg kun gitt i tekst. Quote Share this post Link to post
GeO 157 Report post Posted June 3, 2009 De er nok til en viss grad veiledende. En foreleser vi hadde i høstsemesteret nå sist sa at han pleide å lage såpass krevende eksamenssett at A-grensen hans lå på ca. 85 i stedet for 90. Strykgrensen lå også litt lavere enn 40, men det skulle vi helst ikke snakke så mye om siden det visstnok ikke var lov. Quote Share this post Link to post
kloffsk 2919 Report post Posted June 3, 2009 I hvilket år ble C godt? Quote Share this post Link to post
Guest Slettet+12348972834 Report post Posted June 3, 2009 Angående begrunnelse for karakter/klage på karakter: Betyr "fremsettes for fakultetet" det samme som "sendes til fakultetet" eller noe helt annet? Quote Share this post Link to post
Leviandan 53 Report post Posted June 3, 2009 (edited) Noen som klare å manøvrere seg frem til LF for elmageksamen fra i dag? Støvneng har bomma litt når han la det ut. You don't have permission to access /~stovneng/TFY4155_2009/losning_030609.pdf on this server. NVM, der kom den. Edited June 3, 2009 by Leviandan Quote Share this post Link to post
kloffsk 2919 Report post Posted June 3, 2009 Hmm, synes du den var grei Leviandan? Synes den så svett ut. Quote Share this post Link to post
Daniel 47 Report post Posted June 3, 2009 Det ble en ikke planlagt kont på meg, gitt, i den anledning at jeg tydeligvis er dummere enn hittil antatt. ): Quote Share this post Link to post