Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får vente i spenning til camlon forbanner Trondheim for å ha så få krysninger av Nidelva, elendig brøyta og at byåsen blir brattere for hver uke :p

(Jeg har selv bodd på nedre byåsen. Jeg gikk raskt lei for å si det slikt )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bodde et godt stykke opp på Byåsen noen måneder i vinter. Det var ikke ulevelig, men jeg savner ikke å måtte ta buss eller trikk hvis jeg skulle noe annet sted enn til dagligvarebutikken.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Skrevet

Sensur for EiT skulle falt i forrige uke, men jeg har ennå ikke sett noe til den på Studweb. Er det vanlig at ting tar så lang tid der i gården? :/

Skrevet (endret)
Haha, bare C i helsepsykologi! Hadde forventa bedre når over 2/3 av spørsmålene var på det gamle eksamensettet jeg hadde lest på!

2/3 = 66% ~ C-ish?

Forresten, er det noen som sitter med en oversikt over de nøyaktige poenggrensene for karakterene etter endringene som ble gjort for et par år tilbake?

Endret av A-Jay
Skrevet

Blank besvarelse gir score lik 0 poeng

Maksimal total score er 100 poeng.

Oppnådd total score ved eksamen tilsvarer:

90 - 100 poeng: A - Fremragende

80 - 89 poeng: B - Meget godt

60 - 79 poeng: C - Godt

50 - 59 poeng: D - Brukbart

40 - 49 poeng: E - Tilstrekkelig

< 40 poeng: F - Ikke bestått

Klippet fra en eksamen gitt i fjor.

Skrevet
Haha, bare C i helsepsykologi! Hadde forventa bedre når over 2/3 av spørsmålene var på det gamle eksamensettet jeg hadde lest på!

2/3 = 66% ~ C-D-ish?

Forresten, er det noen som sitter med en oversikt over de nøyaktige poenggrensene for karakterene etter endringene som ble gjort for et par år tilbake?

40-50: F

50-60: D

60-80: C

80-90: B

90-100: A

Tror uansett grensene bare er veiledende. Begrunnelsene for karakterene er så vidt jeg kun gitt i tekst.

Skrevet

De er nok til en viss grad veiledende. En foreleser vi hadde i høstsemesteret nå sist sa at han pleide å lage såpass krevende eksamenssett at A-grensen hans lå på ca. 85 i stedet for 90. Strykgrensen lå også litt lavere enn 40, men det skulle vi helst ikke snakke så mye om siden det visstnok ikke var lov.

Gjest Slettet+12348972834
Skrevet

Angående begrunnelse for karakter/klage på karakter:

Betyr "fremsettes for fakultetet" det samme som "sendes til fakultetet" eller noe helt annet?

Skrevet (endret)

Noen som klare å manøvrere seg frem til LF for elmageksamen fra i dag? Støvneng har bomma litt når han la det ut.

You don't have permission to access /~stovneng/TFY4155_2009/losning_030609.pdf on this server.

NVM, der kom den.

Endret av Leviandan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...