Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det så og si bare folk som er naturlig gode og skjønner alt på 2 sekunder som kommer inn på steder som NTNU?

Nei, du kan jo starte på Dragvoll.

 

Burde kanskje presisert at jeg tenkte på mastergrader innenfor "realfagsemner".

 

Da vil jeg anbefale deg at du ser deg om etter et sted uten tards. Lykke til!

Lenke til kommentar
Er det så og si bare folk som er naturlig gode og skjønner alt på 2 sekunder som kommer inn på steder som NTNU?

Nei, du kan jo starte på Dragvoll.

 

Burde kanskje presisert at jeg tenkte på mastergrader innenfor "realfagsemner".

 

Da vil jeg anbefale deg at du ser deg om etter et sted uten tards. Lykke til!

 

Ja, da burde man ikke forville seg inn mot Dragvoll. Tard Mekka. Nå er jeg veldig beskjeden.

Lenke til kommentar
Er det så og si bare folk som er naturlig gode og skjønner alt på 2 sekunder som kommer inn på steder som NTNU?

Nei, du kan jo starte på Dragvoll.

 

Burde kanskje presisert at jeg tenkte på mastergrader innenfor "realfagsemner".

 

Da vil jeg anbefale deg at du ser deg om etter et sted uten tards. Lykke til!

 

Ja, da burde man ikke forville seg inn mot Dragvoll. Tard Mekka. Nå er jeg veldig beskjeden.

 

Trodde stereotypen var vi på dragvoll som hadde sosiale antenner jeg :)

Lenke til kommentar
Angående det med leilighet er det noe jeg lurer på. Altså, man bør prøve å finne seg noe før sommeren. Jeg kommer til å ha NTNU på førstevalget, men derimot UiB på andrevalget mitt. Om jeg kommer inn på NTNU er veldig usikkert, så orker ikke lete før jeg vet hvor jeg faktisk kommer inn. Hva er mulighetene mine for boplass da? Regner med dette ikke vil være noe med god beliggenhet..

 

Kanskje jeg bør satse på militæret etter vgs og få et år ekstra på å lete etter boplass..

 

Trondheim har brukt å tilby tak over hodet garanti til de som kommer til byen uten å ha en plass å bo: http://www.studiebyen.no/index.php?option=...6&Itemid=74

Lenke til kommentar
Hvis du får en jobb som er såpass god at du kan sette den på CV-en, vil den fort ta så mye tid at du ikke møter på skolen i et par uker.

 

Alle UKE-jobber kan settes på CV-en.

 

Alle jobber vil være så _gøy_ at en ikke møter på skolen et par uker. Det gjør ingenting. Jeg var i Kina i 14 dager i høst samtidig som Matte4, to studassjobber og jeg tok to fag. Ingenting er umulig.

 

Søk UKA.

Lenke til kommentar
Trodde stereotypen var vi på dragvoll som hadde sosiale antenner jeg :)

 

Fullt mulig å være helt blåst i hodet og likevel ha sosiale antenner. Det er bare sunt det, slik at alle andre kan se hvilken tosk man er. Og Dragvoll fostrer ikke, men videreutvikler tards. Hjelper lite med sosiale antenner når man er vaskehjelp på SAS-hotellet.

Lenke til kommentar

Har tenkt å starte på NTNU neste år. Vet ikke om jeg skal søke til utlandet eller ikke, men kanskje senere.

 

Uansett, har noen spørsmål. Hvordan er jobbmulighetene for å studere statistikk på et av de annarkjente universitetene i Asia (e.g Hong Kong, Singapore) imotsetning til å studere i Trondheim?

 

Lurte også litt på vanskligheten av kursene. Tenker jeg skal ta

MA1101, MA1201, Ex. phil. ST1201, kanskje IT1103, men jeg er litt usikker på hvor mye jobb dette er og om jeg kanskje burde holde meg til de fire første eller ta perspektivemne istedenfor IT1103. Jeg kan ingenting om programmering, og jeg kan bare forkunnskapene til ST1201, og en del i MA1101, MA1201 er kjent, men det er det for alle, tydligvis er ex-phil lett.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Er det så og si bare folk som er naturlig gode og skjønner alt på 2 sekunder som kommer inn på steder som NTNU?

Nei, du kan jo starte på Dragvoll.

 

Burde kanskje presisert at jeg tenkte på mastergrader innenfor "realfagsemner".

 

Du går andre året VGS og vil ta mastergrad emner innen realfag?

Lenke til kommentar
Trodde stereotypen var vi på dragvoll som hadde sosiale antenner jeg :)

 

Fullt mulig å være helt blåst i hodet og likevel ha sosiale antenner. Det er bare sunt det, slik at alle andre kan se hvilken tosk man er. Og Dragvoll fostrer ikke, men videreutvikler tards. Hjelper lite med sosiale antenner når man er vaskehjelp på SAS-hotellet.

 

Jeg tror jeg skal skape litt fremmedhat og opprør her oppe på Dragvoll, siden alle vaskejobbene blir tatt av utlendinger! De tilhører tydeligvis folk utdannet fra Dragvoll :D

Lenke til kommentar
Er det så og si bare folk som er naturlig gode og skjønner alt på 2 sekunder som kommer inn på steder som NTNU?

Nei, du kan jo starte på Dragvoll.

 

Burde kanskje presisert at jeg tenkte på mastergrader innenfor "realfagsemner".

 

Du går andre året VGS og vil ta mastergrad emner innen realfag?

 

Må nesten begynne å tenke på hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig på VGS, vettu. Viktig å planlegge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...