Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.dagbladet.no/nyheter/forbyr-sex-og-klining-under-fadderukene/70098209

 

Da er det vel på sin plass å kondolere alle her! I det minste har dere fortsatt de lubne, oversminkede og ikke minste overstadig berusete kvinnene på Diskoteket og Bajazzo...

 

Er vel et utelukkende bra tiltak at de prøver å hindre den ukulturen som alle vet eksisterer. Er ikke noe nytt at de samme fadderne år etter år utnytter yngre førstegangsstudenter, skjenker de sørpe full og utnytter de. 

 

Synd det må gå så langt i det hele tatt.

Endret av Sampson
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er vel et utelukkende bra tiltak at de prøver å hindre den ukulturen som alle vet eksisterer. Er ikke noe nytt at de samme fadderne år etter år utnytter yngre førstegangsstudenter, skjenker de sørpe full og utnytter de. 

 

Synd det må gå så langt i det hele tatt.

 

Linjeforeninger har vel ingen rett eller myndighet til å blande seg opp i hva voksne folk gjør på fritida? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hørt at man på immatrikuleringen som er i morgen IKKE skal ha på noe spesielt med finklær, noen som vet noe? Blir litt kleint å være den eneste i bunad.. men gir jo mening, siden fadderaktiviteter er nesten rett etterpå

 

Mulig det har endret seg, men i min tid tok vi iallfall på finstasen. Kanskje andre med nyere erfaring?

Endret av -sebastian-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hørt at man på immatrikuleringen som er i morgen IKKE skal ha på noe spesielt med finklær, noen som vet noe? Blir litt kleint å være den eneste i bunad.. men gir jo mening, siden fadderaktiviteter er nesten rett etterpå

Vanlig klær som gjelder, flere som tuller med nye studenter og ber de gå med finstasen. Lykke til :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leverte masteroppgave (kyb) 4. juni, og med 3 måneders sensurfrist kan det hende at jeg ikke får vite karakteren før 5. september. Oppgaven ble skrevet for ekstern bedrift, og sensor er også ekstern.

 

Hvor vanlig er det for sensur å dukke opp sent (rundt fristen)?

Lenke til kommentar

Leverte masteroppgave (kyb) 4. juni, og med 3 måneders sensurfrist kan det hende at jeg ikke får vite karakteren før 5. september. Oppgaven ble skrevet for ekstern bedrift, og sensor er også ekstern.

 

Hvor vanlig er det for sensur å dukke opp sent (rundt fristen)?

 

Det tror jeg ikke du vil få noe vettugt svar på, for der er det enorme forskjeller fra institutt/institutt og fakultet/fakultet, samt hvem som er sensor osv osv osv.

Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke du vil få noe vettugt svar på, for der er det enorme forskjeller fra institutt/institutt og fakultet/fakultet, samt hvem som er sensor osv osv osv.

Var egentlig det jeg forventet. Skal begynne å jobbe neste uke, så jeg hadde egentlig lyst til å få lukket NTNU-kapittelet ved å vite at jeg ihvertfall har fått bestått. Men sensurfristen kommer nok fort nok den.

Lenke til kommentar

Var egentlig det jeg forventet. Skal begynne å jobbe neste uke, så jeg hadde egentlig lyst til å få lukket NTNU-kapittelet ved å vite at jeg ihvertfall har fått bestått. Men sensurfristen kommer nok fort nok den.

Går 4. klasse kyb, får jeg lov til å spørre hvilken bedrift du havnet hen til slutt? :D 

Lenke til kommentar

Var egentlig det jeg forventet. Skal begynne å jobbe neste uke, så jeg hadde egentlig lyst til å få lukket NTNU-kapittelet ved å vite at jeg ihvertfall har fått bestått. Men sensurfristen kommer nok fort nok den.

Vet ikke om dette praktiseres ved alle institutt/fakulteter, men det jeg ble fortalt på elektroteknisk var i hvertfall at dersom veileder ser at du ligger an til å levere en oppgave som ikke vil bestå når fristen nærmer seg, vil hen stoppe deg fra å få levere. Så dersom man fikk levere inn oppgaven var den å anse som bestått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...